אני בדרך לישראל אחרי ביקור היסטורי בוושינגטון, בו חתמנו על מסמכי הכינון של שני הסכמי שלום עם שתי מדינות ערביות.

Sep 16, 2020 · 7:03 AM UTC

160
296
26
2,120
את הפירות של ההסכמים הללו אזרחי ישראל יראו מהר מאוד, אבל הם יעמדו לנו לדורות. כל אחד שהיה במקום הבין, שעשינו תפנית היסטורית לטובת מדינת ישראל, ולטובת השלום. אני חוזר עכשיו לארץ עם שלוש משימות, אחת - להילחם בקורונה, שתיים - להילחם בטרור, שלוש - להמשיך להרחיב את מעגל השלום.
46
117
6
910
אני לא מתפלא שהטרוריסטים הפלסטיניים, ירו לעבר ישראל בדיוק בזמן הטקס ההיסטורי הזה. הם רוצים להחזיר את השלום לאחור, הם לא יצליחו בזה. אנחנו נכה בכל אלה שידם שלוחה לפגוע בנו, ואנחנו נושיט יד לשלום לכל אלה שידם שלוחה לשלום איתנו. (צילום: אבי אוחיון, לע״מ)
28
93
2
663
Replying to @netanyahu
Congratulations Sir, this pic is one of the beautyful moment in your life. Peace is ultimate truth
1
Replying to @netanyahu
טיסה נעימה לך ולכל בני משפחתך.כל הכבוד על ההישג האדיר.
1
Replying to @netanyahu
לא תקבל נובל,לא תקבל נובל לא תקבל נובל לא תקבל נובל לא תקבל נובל לא תקבל נובל לא תקבל נובל לא תקבל נובל לא תקבל נובל לא תקבל נובל לא תקבל נובל לא תקבל נובל.
Replying to @netanyahu
אם למישהו היה ספק (יודע שלא היה) - רובם המכריע של מפברטי הקשקוש הפופוליסטי התורן מאת הנוכל השקרן והמושחת הם פרופילים הודים מזויפים שקיבלו את כספי המסים שלכם ושלי כדי ליצור בפנינו מאחז עיניים של מנהיג אהוב. איזה מין אדם ישלם עבור זה אתם תוהים? "מנהיג" שיודע שאינו אהוב.
תודה רבה רבה
1
Replying to @netanyahu
טיסה נעימה... חזור לשלום!!!
2
Replying to @netanyahu
בבקשה אל תחזור. תשאר שם
10