אני בדרך לישראל אחרי ביקור היסטורי בוושינגטון, בו חתמנו על מסמכי הכינון של שני הסכמי שלום עם שתי מדינות ערביות.

Sep 16, 2020 · 7:03 AM UTC

160
296
26
2,120
את הפירות של ההסכמים הללו אזרחי ישראל יראו מהר מאוד, אבל הם יעמדו לנו לדורות. כל אחד שהיה במקום הבין, שעשינו תפנית היסטורית לטובת מדינת ישראל, ולטובת השלום. אני חוזר עכשיו לארץ עם שלוש משימות, אחת - להילחם בקורונה, שתיים - להילחם בטרור, שלוש - להמשיך להרחיב את מעגל השלום.
46
117
6
910
אני לא מתפלא שהטרוריסטים הפלסטיניים, ירו לעבר ישראל בדיוק בזמן הטקס ההיסטורי הזה. הם רוצים להחזיר את השלום לאחור, הם לא יצליחו בזה. אנחנו נכה בכל אלה שידם שלוחה לפגוע בנו, ואנחנו נושיט יד לשלום לכל אלה שידם שלוחה לשלום איתנו. (צילום: אבי אוחיון, לע״מ)
28
93
2
663
Replying to @netanyahu
שבועים בידוד כל הטיסה.
Replying to @netanyahu
תשאר שם עם יקיריך שקרניהו
Replying to @netanyahu
חחחחח אז זו לא היתה חתימה על שלום תמורת שלום? שקרן שקרן שקרן שוחד מרמה הפרת אמונים. מאחלת לך לקראת השנה החדשה שתבלה את שארית חייך בכלא.🐷
Replying to @netanyahu
Please stay in America. You do less damage to Israel there