אני בדרך לישראל אחרי ביקור היסטורי בוושינגטון, בו חתמנו על מסמכי הכינון של שני הסכמי שלום עם שתי מדינות ערביות.

Sep 16, 2020 · 7:03 AM UTC

160
296
26
2,120
את הפירות של ההסכמים הללו אזרחי ישראל יראו מהר מאוד, אבל הם יעמדו לנו לדורות. כל אחד שהיה במקום הבין, שעשינו תפנית היסטורית לטובת מדינת ישראל, ולטובת השלום. אני חוזר עכשיו לארץ עם שלוש משימות, אחת - להילחם בקורונה, שתיים - להילחם בטרור, שלוש - להמשיך להרחיב את מעגל השלום.
46
117
6
910
אני לא מתפלא שהטרוריסטים הפלסטיניים, ירו לעבר ישראל בדיוק בזמן הטקס ההיסטורי הזה. הם רוצים להחזיר את השלום לאחור, הם לא יצליחו בזה. אנחנו נכה בכל אלה שידם שלוחה לפגוע בנו, ואנחנו נושיט יד לשלום לכל אלה שידם שלוחה לשלום איתנו. (צילום: אבי אוחיון, לע״מ)
28
93
2
663
Replying to @netanyahu
💪🏻🇮🇱
1
GIF
Replying to @netanyahu
פרס נובל לנוכל הרמאי מבלפור.
Replying to @netanyahu
אתה בדרך לישראל ממדינה אדומה אחרי מסיבת הדבקה ללא מסיכות ולא תיכנס לבידוד. אחלה דוגמא אישית אדוני. אגב, בזמן החתימה אמש ירו עליי טילים. ב-2009 הבטחת למוטט את שלטון החמאס. אחרי שחתמת על אוסלו ג הגיע הזמן להילחם בטרור אדוני.
3
11
Replying to @netanyahu
תודה רבה לך אדוני ראש הממשלה עכשיו קורונה ומערכת המשפט תודה רבה על שאתה עושה ותעשה למעננו
Replying to @netanyahu
אתה בדרך לבידוד? אתה רוצה שנאמין לך אחרי ההתעלמות מקורונה בוושינגטון??
1
1
Replying to @netanyahu
תותח! השמאל מודה לך ❤
1
3
Replying to @netanyahu
יפה. עצירת הסיפוח היתה החלטה טובה שכנראה לא תוכל לחזור ממנה כשיש שגרירות של איחוד האמירויות בתל אביב.
1
Replying to @netanyahu
אתה חוזר הם טסים לאמירויות
1
GIF