אני בדרך לישראל אחרי ביקור היסטורי בוושינגטון, בו חתמנו על מסמכי הכינון של שני הסכמי שלום עם שתי מדינות ערביות.

Sep 16, 2020 · 7:03 AM UTC

160
296
26
2,120
את הפירות של ההסכמים הללו אזרחי ישראל יראו מהר מאוד, אבל הם יעמדו לנו לדורות. כל אחד שהיה במקום הבין, שעשינו תפנית היסטורית לטובת מדינת ישראל, ולטובת השלום. אני חוזר עכשיו לארץ עם שלוש משימות, אחת - להילחם בקורונה, שתיים - להילחם בטרור, שלוש - להמשיך להרחיב את מעגל השלום.
46
117
6
910
אני לא מתפלא שהטרוריסטים הפלסטיניים, ירו לעבר ישראל בדיוק בזמן הטקס ההיסטורי הזה. הם רוצים להחזיר את השלום לאחור, הם לא יצליחו בזה. אנחנו נכה בכל אלה שידם שלוחה לפגוע בנו, ואנחנו נושיט יד לשלום לכל אלה שידם שלוחה לשלום איתנו. (צילום: אבי אוחיון, לע״מ)
28
93
2
663
Replying to @netanyahu
ושכחתי...שוחד מרמה והפרת אמונים
Replying to @netanyahu
היסטורי, היסטורי, חפרת. הבנו. תעלה לסטורי ותעזוב אותנו כבר בשקט.
Replying to @netanyahu
בוא כפרה, בוא, המדינה כאן מתפרקת ומצלצלים בלי הרף מחול ללמוד איך איך ריסקנו מדינה
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר
Replying to @netanyahu
אשריך! תבורך מפי עליון🤩
Replying to @netanyahu
עשה טובה ותישאר שם באזור, לתמיד. אתה הרי אוהב את "אמריקה". יש כבר על שמך דירה מפוארת במנהטן...
Replying to @netanyahu
כל הכבוד, ראש הממשלה של כולנו! אני לא מבין, איך אנשים כל כך חטטנים, ולא רואים את הדברים ברוח הזמן, לראות שמחר אנחנו היסטוריה, כל מה שנעשה מתועד ונכתב, שלום עם בחריין והאמירויות, מכניס אותנו למועדון היוקרתי, ובעצם באופן הוגן, להתמודד על מקומנו בעולם בתחומים רבים, דובאי היא מראה ענ