אני בדרך לישראל אחרי ביקור היסטורי בוושינגטון, בו חתמנו על מסמכי הכינון של שני הסכמי שלום עם שתי מדינות ערביות.

Sep 16, 2020 · 7:03 AM UTC

160
296
26
2,120
את הפירות של ההסכמים הללו אזרחי ישראל יראו מהר מאוד, אבל הם יעמדו לנו לדורות. כל אחד שהיה במקום הבין, שעשינו תפנית היסטורית לטובת מדינת ישראל, ולטובת השלום. אני חוזר עכשיו לארץ עם שלוש משימות, אחת - להילחם בקורונה, שתיים - להילחם בטרור, שלוש - להמשיך להרחיב את מעגל השלום.
46
117
6
910
אני לא מתפלא שהטרוריסטים הפלסטיניים, ירו לעבר ישראל בדיוק בזמן הטקס ההיסטורי הזה. הם רוצים להחזיר את השלום לאחור, הם לא יצליחו בזה. אנחנו נכה בכל אלה שידם שלוחה לפגוע בנו, ואנחנו נושיט יד לשלום לכל אלה שידם שלוחה לשלום איתנו. (צילום: אבי אוחיון, לע״מ)
28
93
2
663
Replying to @netanyahu
You only need to do one! love everyone, they reject God, in the most place of the darkness, Pura verita, re d'Israele! you have to enter death, to enter life. the truth, light, lies, darkness, the light can not be put out, scatters the darkness, faith, perseverance, love. Gesu!!!
Replying to @netanyahu
שלום עושים עם אויבים כמו שרבין ובגין עשו. אם אתה רוצה להיות באמת גדול, תלמד מהם ותביא הסכם עם אחד האויבים שלנו. לא להתגנב ולגנוב להם תיקים באפילה ולא לשחק איתם טילים. ה ס כ ם ש ל ו ם
Replying to @netanyahu
חתמת בשם שר החוץ אשכנזי חחחח ממש הסכם שלום. זה הסכם נורמליזציה . ועכשיו בבקשה כולכם להכנס לבידוד ככל אזרח שחוזר מחול, אף אחד אינו מעל החוק!
2
Replying to @netanyahu
דוד אלחייני ראש מועצת יש"ע אצל בן וינון: "ראש הממשלה מתנהל כמו דיקטטור. הוא הונה אותי בתהליך עסקת המאה באופן אישי לטובת צרכיו הפוליטיים לבחירות. זמנו עבר"
1
3
Replying to @netanyahu
אל תשכח להחזיר את הדפים.
Replying to @netanyahu
נתניהו תנחת בשלום, קח את הנהגת הקורונה לידיים. תודיע על סגר כללי בלי הנחות.
1
Replying to @netanyahu
כל הכבוד. כל הסכם עם מדינה ערבית מבורך. עכשיו תתכונן לכלא. יהיו לך תמונות יפות לתלות על הקיר בתא.
5
Replying to @netanyahu
לא כדאי לך להגיע. כמויות חולים מטורפות. אבטלה בשחקים. תשאר לנאום בארה"ב. עשית מספיק נזק.
2
3
Replying to @netanyahu
תודה רבה לך , ראש הממשלה היקר , מעריכים את זה מאוד . ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️