אני בדרך לישראל אחרי ביקור היסטורי בוושינגטון, בו חתמנו על מסמכי הכינון של שני הסכמי שלום עם שתי מדינות ערביות.

Sep 16, 2020 · 7:03 AM UTC

160
296
26
2,120
את הפירות של ההסכמים הללו אזרחי ישראל יראו מהר מאוד, אבל הם יעמדו לנו לדורות. כל אחד שהיה במקום הבין, שעשינו תפנית היסטורית לטובת מדינת ישראל, ולטובת השלום. אני חוזר עכשיו לארץ עם שלוש משימות, אחת - להילחם בקורונה, שתיים - להילחם בטרור, שלוש - להמשיך להרחיב את מעגל השלום.
46
117
6
910
אני לא מתפלא שהטרוריסטים הפלסטיניים, ירו לעבר ישראל בדיוק בזמן הטקס ההיסטורי הזה. הם רוצים להחזיר את השלום לאחור, הם לא יצליחו בזה. אנחנו נכה בכל אלה שידם שלוחה לפגוע בנו, ואנחנו נושיט יד לשלום לכל אלה שידם שלוחה לשלום איתנו. (צילום: אבי אוחיון, לע״מ)
28
93
2
663
Replying to @netanyahu
הסכם שלום עם מדינות ערביות זה נחמד והכל אבל מה הייתה הבעיה של השר מאיחוד האמירויות עם ההסכם?
Replying to @netanyahu
לא לשכוח שבדיקת קורונה לא פוטרת מחובת הבידוד
Replying to @netanyahu
ת ב ו ר ך👑👑👑
1
Replying to @netanyahu
תודה לך אדוני רה״מ! המדינאי הגדול בדורנו!
1
Replying to @netanyahu
צריך לשבט כמה כמוך בהצלחה ותודה👏👏
3
Replying to @netanyahu
יְֽהֹוָ֗ה עֹ֭ז לְעַמּ֣וֹ יִתֵּ֑ן יְהֹוָ֓ה יְבָרֵ֖ךְ אֶת־עַמּ֣וֹ בַשָּׁלֽוֹם
Replying to @netanyahu
Sen çok tehlikelisin sen barbarsın sen toprak bütünlüğünü çovaltıyorsun dünya senin olmuş ne fayda salak kainatın hakimi yanlız allah tır önceki israel yöneticiler nerede hepsi öldü sede öleceksin unutma dökülen müslüman kanı nı hesap vereceksin
Replying to @netanyahu
אל תשאל איזה בלגנץ השאיר הילד בהעדרך.
2