עם ישראל יודע את מחיר המלחמה. אני יודע את מחיר המלחמה. נפצעתי בקרבות. איבדתי בין זרועותיי חבר קרוב שנפל בקרב. איבדתי את אחי יוני ז״ל. חיבקתי משפחות שכולות רבות שאיבדו את יקיריהן במלחמות ובפיגועי טרור. מי שיודע את מחיר המלחמה, מעריך עוד יותר את ברכת השלום.

Sep 15, 2020 · 6:09 PM UTC

238
303
40
1,907
0
Replying to @netanyahu
עוד פעם יוני ואני ואני ואני יא נוכל עלוב
1
Replying to @netanyahu
לא השתתפת באף מלחמה, והפציעה היחידה שלך היתה בגלל טעות שלך ומחבר לנשק. על מה לעזעזל אתה מדבר?
Replying to @netanyahu
די לשקר הזה. אי אפשר לעשות "הסכם שלום" עם מדינה שמעולם לא היית איתה במלחמה. כינון יחסים דיפלומטיים מלאים עם כל מדינה, בטח מדינה ערבית, זה חשוב מאוד, והישג דיפלומטי נאה, אבל כבר היו דברים מעולם בממשלות ימין ושמאל (מרוסיה וסין ועד אוגנדה ומדינות אפריקאיות נוספות)
3
Replying to @netanyahu
ביבי ברח לאמריקה ואנחנו כאן חוטפים רקטות וקורונה רעבים ללחם, ביבי יא חרא
Replying to @netanyahu
בקרוב תפגוש את מעשי האל של אלוהים עם עמך, הו ארורים!
Replying to @netanyahu
🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱
Replying to @netanyahu
שלום יהיה איתך. Peace will be with you. God bless you all, Peace 💕