עם ישראל יודע את מחיר המלחמה. אני יודע את מחיר המלחמה. נפצעתי בקרבות. איבדתי בין זרועותיי חבר קרוב שנפל בקרב. איבדתי את אחי יוני ז״ל. חיבקתי משפחות שכולות רבות שאיבדו את יקיריהן במלחמות ובפיגועי טרור. מי שיודע את מחיר המלחמה, מעריך עוד יותר את ברכת השלום.

Sep 15, 2020 · 6:09 PM UTC

238
303
40
1,907
0
Replying to @netanyahu
A Gaza 🇵🇸 ils connaissent très bien le prix de la guerre. Mais ce que vous proposez, avec vos chiens de bédouins milliardaires, ce n'est pas une paix, c'est une humiliation, et jamais les palestiniens et les amoureux de la palestine et de l'Islam n'accepteront l'humiliation.
3
Replying to @netanyahu
סחטיין על השלום. פעם הבאה אם אפשר לעשות שלום עם מישהו שיש לנו סכסוך איתו זה יהיה יותר טוב.
4
Replying to @netanyahu
מסתכל בקטע הזה שוב ושוב ומרגיש כמו ההוא במערבון שנושך מטבע ומגלה שהוא מזוייף. וואנאבי פיס. מתאמץ להיראות רבין.
2
Replying to @netanyahu
רהמ, עשית היסטוריה 🇮🇱, המפרציות לא היו חייבות את השלום עם ישראל, הן בחרו בו - וזה חזק ומשמעותי הרבה יותר
5
7
1
65
Replying to @netanyahu
אין כמו שלום, אני מקווה שיבואו עוד מדינות בהמשך. אבל ביבי, לפחות תודה שמכרת את חלומות של הימניים בשביל אינטרסים של כסף ונשק... ולצערך גם ההסכם הזה לא ישנה את זה שאתה חוזר למדינה בסגר, מוכת מגפה בריאותית, כלכלית, חברה מפולגת וכשלון מהדהד של ניהול המשבר. אה... ומשפט על שוחד.
3
Replying to @netanyahu
משהו על הדרום
3
0
Replying to @netanyahu
כל הכבוד ותודה שוותרת על סיפוח תמורת הסכם נורמליזציה. עכשיו רק נשאר לך לקיים את ההבטחה לחסל את החמאס
2