לכל החברים של ישראל במזרח התיכון - אלה שמצטרפים אלינו היום ואלו שיצטרפו אלינו מחר - אני אומר: סאלאם עליכום. שלום עליכם. إلى كل أصدقاء إسرائيل في الشرق الأوسط - هؤلاء الذين ينضمون إلينا اليوم والذين سينضمون إلينا غدًا - أقول: السلام عليكم.

Sep 15, 2020 · 5:56 PM UTC

192
432
43
2,590
0
Replying to @netanyahu
הצלם רעד מהתרגשות.
1
Replying to @netanyahu
החיים האמיתיים שלנו הם פה במדינת ישראל... לא בוושינגטון.. והכל מחורבן פה בגללך!!!!! * הבטחון * הבריאות * הכלכלה והפרנסה * ההסתה ושסע החברתי
2
1
4
Replying to @netanyahu
תודה אבאלה
1
3
0
Replying to @netanyahu
שלום של אמיצים עם איחוד האמירויות וממלכת בחריין! אלוהים יברך אתכם! السلام مع الإمارات ومملكة البحرين. سلام الشجعان. بارك الله في دولة الإمارات العربية المتحدة ومملكة البحرين 🇮🇱❤🇦🇪❤🇮🇱❤🇧🇭❤🇮🇱❤🇦🇪❤🇮🇱❤🇧🇭❤🇮🇱
1
Replying to @netanyahu
מנהיג אחד בדור! 🙏🙏🙏👑👑👑
4
Replying to @netanyahu
כל השידור היה נראה כאילו יש חבלה בשידור הוא לא הפסיק לקפוץ מוזר
1
Replying to @netanyahu
סאלם עליך יא מושחת. במקום לשבת בארוחת השלום, תטפל בטירלול שמתרחש כאן. טילים עפים על הדרום, 5000 מאומתים ביום, הכל כאן קורס. כל הטמבלים שהשארת כאן עסוקים בהחרגות של הפעילויות הכי מדבקות. תעזוב את האוכל ותתחיל לעבוד.
9
Replying to @netanyahu
מבורך אתה מכולם.
4
Replying to @netanyahu
איזה כבוד וגאווה , שאתה מייצג את מדינת ישראל בראש מורם , שמדינות רוצות ובוחרות לעשות שלום עמנו , שאנחנו גאים במולדת , גאים בלאום ומגיעים להסכם זקופים ובעיקר שלום תמורת שלום , תודה
1