בהחלט יום הסטורי: הסכמים מדיניים עם מדינות ערביות, ״גזר דין מוות״ לסיפוח והכרה משתמעת במדינה פלסטינית.
כדאי שתתגבר על הדיסוננס, תפסיק את היח״ץ ואת התעמולה ותאמר בפה מלא את המשמעויות.
נכשלת!
בגלל פוליטיקה קטנה הגענו לכמעט 5,000 חולים ביום, בנט עוד ב29 במרץ אמר שצריך להקים מערך בדיקות וחקירות כמו שבנו בכל העולם אבל חששת שבנט יקבל קרדיט ולכן הגענו לסגר.
אז אולי הישג יפה עשית אבל במהות נכשלת!
ביבי איש המכירות מוכר לנו את השלום הזה בדיוק כמו שמוכרים קוקה קולה. הוא חוזר על אותה סיסמה "שלום תמורת שלום" שוב ושוב עד שהיא נצרבת לכולם במוח.
זה שלום תמורת חמקנים,תמורת ויתור על הסיפוח,תמורת הפסקת הבניה בהתנחלויות, תמורת שתי מדינות לשני עמים, ומי יודע מה עוד ביבי מסתיר מאיתנו.