אני מחזיק בידי את טיוטת חוזה השלום ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות, וגם את הצהרת השלום ההיסטורית בין ישראל לבחריין. עבדנו על זה הרבה מאוד שנים. הרגע הזה מגיע מחר.
461
297
47
2,129
0
זו תפנית עצומה בתולדות ישראל, גם בתולדות המזרח התיכון. תהיה לזה השפעה אדירה וחיובית על כל אזרחי ישראל. אני גם מבטיח לכם, לפי מה שאני רואה כאן, שעוד מדינות בדרך.
24
82
5
864
גם כשאני עסוק בעבודה המדינית החשובה הזו, אני לא שוכח לרגע שאלה ימים קשים לכולנו. הספקתי לדבר היום גם עם שר האוצר וגם עם שר הבריאות, ומחר בערב כשאני חוזר לישראל אנחנו נמשיך לעבוד למענכם אזרחי ישראל, כדי שנתגבר על הקורונה וגם נביא שלום.

Sep 14, 2020 · 5:49 PM UTC

58
76
3
841
Replying to @netanyahu
בטח לעבוד אלינו מסתובבים בארה״ב ליד מאות אנשים ושיחזרו מהטיול לא יכנסו לבידוד אחר כך רוצים שאנחנו נשאר בבידוד
1
Replying to @netanyahu
אז מתי אתה מוצא סמן לטנף ולהסית נגד מתנגדיך? מתי אתה מוצא זמן לטפל במשפטי: שוחד, מרמה והפרת אמונים?
Replying to @netanyahu
תביא לנו אייפונים
Replying to @netanyahu
אדוני ראש הממשלה אתה צריך להחריג גם את ההפגנות ההזויות ולהחליט שהם מדגרת קורונה אל תפחד העם איתך
Replying to @netanyahu
רמאי.מושחת. לך כבר שחרר אותנו מנוכחותך ההרסנית
Replying to @netanyahu
מסכן היית חייב לנסוע
Replying to @netanyahu
אדון ביביזיון, אתה שקרן. תברבר את עצמך לדעת, רוב העם כבר לא שם עליך קצוץ, אין אמון בך. וזהו עתידך עד שתעוף לנו מהפרצוף, עתיד של מחאות והפגנות עד שתעוף. הורס מדינת ישראל ומגן על התחת של עצמו. בוז ביביזיון, בוז..
Replying to @netanyahu
היי- אני קונדיטורית שאופה לבתי קפה. היום כבר הפסיקו ההזמנות. איך אתה מציע שאשלם את שכר הדירה החודש. חשבון החשמל שקיבלתי החודש גם מבהיל. למה העלו מחירים?תבלה!
3
2