אני מחזיק בידי את טיוטת חוזה השלום ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות, וגם את הצהרת השלום ההיסטורית בין ישראל לבחריין. עבדנו על זה הרבה מאוד שנים. הרגע הזה מגיע מחר.
461
297
47
2,129
0
זו תפנית עצומה בתולדות ישראל, גם בתולדות המזרח התיכון. תהיה לזה השפעה אדירה וחיובית על כל אזרחי ישראל. אני גם מבטיח לכם, לפי מה שאני רואה כאן, שעוד מדינות בדרך.
24
82
5
864
גם כשאני עסוק בעבודה המדינית החשובה הזו, אני לא שוכח לרגע שאלה ימים קשים לכולנו. הספקתי לדבר היום גם עם שר האוצר וגם עם שר הבריאות, ומחר בערב כשאני חוזר לישראל אנחנו נמשיך לעבוד למענכם אזרחי ישראל, כדי שנתגבר על הקורונה וגם נביא שלום.

Sep 14, 2020 · 5:49 PM UTC

58
76
3
841
Replying to @netanyahu
התכוונת, נמשיך לעבוד עליכם אזרחי ישראל.
1
Replying to @netanyahu
באמא תראה מה כתוב.
Replying to @netanyahu
מעולם לא עשית דבר למעננו. נכשלת - לך הביתה , זה הדבר היחיד שתעשה למעננו.
Replying to @netanyahu
יש עדיין אדם אחד שמאמין למוצא פיך? הנה חידה בשבילך , כמה שקרים אפשר להכניס למשפט אחד?
Replying to @netanyahu
שקאן משוקרן שקרניהו. נאשם בפלילי לא ראש ממשלה שלי. הכנוס את כולנו לסגר ונסע. עוף מכאן נוכל. נוכליהו מושחתעהו שקרניהו מסיתיהו רק למעשיהו @gantzbe @yairlapid
Replying to @netanyahu
לא מאמינים לנוכל לא מאמינים לשקרן לא מאמינים למושחת לא מאמינים למסית. הנוכל מספר סיפורי סבתא. הנוכל עשה הכל כדי שניכנס לסגר ולא נפריע לתכניותיו לברוח מהכלא. נאשם בפלילי לא ראש ממשלה שלי @gantzbe @yairlapid
1
1
Replying to @netanyahu
לאיזו מסעדה אתם הולכים היום?
Replying to @netanyahu
גם הספקת לקרוא 2 עמודים של הסכמים וגם 2 שיחות טלפון לארץ?! אל תעבוד כל כך קשה...
Replying to @netanyahu
לא מאמינים לאף מילה שלך נוכל. בשוד הגז המאורגן הבטחת מאות מיליארדים. איפה הם אנחנו יודעים. באיזה רשות אתה מחליט לבד בלי שיטוף קבינט א גורמים רלוונטיים. הבגידה , בשלב זה לכאורה בצוללות הספיקה לנו. לך , צא לנו מהחיים, סכסכן מסיתן לך.
Replying to @netanyahu
תלך כפרה על הילדים שלי וההורים שלי שיסבלו בסגר בגללך ובגלל הממשלה המזוינת הזאת
1