אני מחזיק בידי את טיוטת חוזה השלום ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות, וגם את הצהרת השלום ההיסטורית בין ישראל לבחריין. עבדנו על זה הרבה מאוד שנים. הרגע הזה מגיע מחר.

Sep 14, 2020 · 5:49 PM UTC

461
297
47
2,129
0
זו תפנית עצומה בתולדות ישראל, גם בתולדות המזרח התיכון. תהיה לזה השפעה אדירה וחיובית על כל אזרחי ישראל. אני גם מבטיח לכם, לפי מה שאני רואה כאן, שעוד מדינות בדרך.
24
82
5
864
גם כשאני עסוק בעבודה המדינית החשובה הזו, אני לא שוכח לרגע שאלה ימים קשים לכולנו. הספקתי לדבר היום גם עם שר האוצר וגם עם שר הבריאות, ומחר בערב כשאני חוזר לישראל אנחנו נמשיך לעבוד למענכם אזרחי ישראל, כדי שנתגבר על הקורונה וגם נביא שלום.
58
76
3
841
Replying to @netanyahu
אתה ככ שמח באמריקה. אולי תשאר שם ?
Replying to @netanyahu
כשתחזיק חשבון ששילמת עליו...אז אני אתרגש
1
Replying to @netanyahu
ולדראון עולם ייזכר שנטשת אותנו במגיפה. אתה ובני ביתך שנסעו לשופינג ראש השנה בניו יורק. פח פחה ושני פחונים.
1
Replying to @netanyahu
ביבי אוהבים אותך. תהיה חזק.
Replying to @netanyahu
זה לא מעניין אותנו
1
Replying to @netanyahu
זה פשוט לא מענין. תפסיק לכלוא אותנו בבתים
1
Replying to @netanyahu
Looking good PM.
1
Replying to @netanyahu
נאשם בפלילים שעונה על שאלות נוחות, נאשם בפלילים שמוכר לוקשים שההסכם הוא הסכם שלום ונוסע עם מישפחתו בעוד השאר מגיעים רק עם שרים לטקס, נאשם בפלילים שחותם על כאילו הסכם שלום ולא מביא קודם את ההסכם לאישור הכנסת, נאשם בפלילים שגורר מדינה איתו ביחד לתהום כדי שהוא יברח מספסל הנאשמים
2