אני מחזיק בידי את טיוטת חוזה השלום ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות, וגם את הצהרת השלום ההיסטורית בין ישראל לבחריין. עבדנו על זה הרבה מאוד שנים. הרגע הזה מגיע מחר.

Sep 14, 2020 · 5:49 PM UTC

461
297
47
2,129
0
זו תפנית עצומה בתולדות ישראל, גם בתולדות המזרח התיכון. תהיה לזה השפעה אדירה וחיובית על כל אזרחי ישראל. אני גם מבטיח לכם, לפי מה שאני רואה כאן, שעוד מדינות בדרך.
24
82
5
864
גם כשאני עסוק בעבודה המדינית החשובה הזו, אני לא שוכח לרגע שאלה ימים קשים לכולנו. הספקתי לדבר היום גם עם שר האוצר וגם עם שר הבריאות, ומחר בערב כשאני חוזר לישראל אנחנו נמשיך לעבוד למענכם אזרחי ישראל, כדי שנתגבר על הקורונה וגם נביא שלום.
58
76
3
841
Replying to @netanyahu
בהצלחה ראש ממשלת ישראל. יום היסטורי. ישראל חותמת על הסכם שלום עם מדינות חשובות במפרץ הפרסי. מי ייתן ובמהרה תצטרפנה מדינות נוספות ובראשן ערב הסעודית. אז, אולי הפלשתינים יקבלו שכל ויבינו כמה הם הפסידו כל השנים בסירובם העיקש להסדר עם ישראל ויבואו גם הם להסדר קבע עם ישראל. בהצלחה.
1
1
Replying to @netanyahu
ביבי אנחנו רואים אותך מרוצה והלב שלנו בשמיים . יום חג השלום סלאם תודה מתרגשים עד דמעות . בהצלחה הערב רואים אותך בערוץ 20
3
Replying to @netanyahu
אם אתה סבור שההיסטוריה posterity תזכור אותך בזכות ההסכם עם האמירויות או בחריין אתה טועה בגדול. אתה תיזכר לעולמי עד לנצח כראש ממשלה שהואשם בעבירות שחיתות ; שעושה כל מעשה נבלה מחפיר כדי להתחמק מזרועות החוק. תיזכר כאשם במותם של המוני אזרחים ממחלת הקורונה בגלל טיפולך הכושל במשבר.
4
Replying to @netanyahu
אתה לא מחזיק שום דבר. ערימת דפים ריקים. סמל נאה - כולך שקר, כזב והונאה. לא ברור איך נתנו לנאשם לצאת מהארץ.
4
Replying to @netanyahu
"שלום" תמורת סיפוח זה עוד בקטנה. תודה על עוד חג של הורים מבוגרים לבד. תודה על עוד חצי שנה שלא עשיתם כלום כי התעסקת עם מנדלבליט במקום ברווחה ובכלכלה שלנו. למזלנו, אתה זמני ונעבור גם אותך. הכושל ביותר בתולדות מדינת ישראל.
4
Replying to @netanyahu
אני מחזיק בידי את המדינה בביצים עושה מה שבא לי כי סביבי חבורת אפסים ההפגנות מציקות אבל השיירה עוברת גם אני - אין לי ארץ אחרת
1
6
Replying to @netanyahu
שקרניהו. זה הקבלה של הניקוי יבש של שרה?
2
7
Replying to @netanyahu
אם ההסכם כל כך טוב למה אף אחד בממשלה או בכנסת לא נחשף אליו עד עכשיו? בגין ורבין הביאו את הסכמי השלום שלהם לאישור הכנסת לפני החתימה. אתה בחיים לא תוכל להידמות אליהם, אתה נוכל נמלט, גנב דעת וכשלון מהלך
2
27
Replying to @netanyahu
מעדיפים שתקריא את מכתב התפטרותך. נמאסת על יותר מחצי עם. תשחרר אותנו. לך תעשה לביתך. המשפט מתחיל בינואר 21 , תוכיח שלא היה כלום. 333 עדי תביעה , זה בגין שלא היה כלום ? יש שופטים בירושלים.
14
Replying to @netanyahu
האודישן זה בהוליווד לא בוושינגטון! שחקן נוכל ושקרן עלוב
3