אני מחזיק בידי את טיוטת חוזה השלום ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות, וגם את הצהרת השלום ההיסטורית בין ישראל לבחריין. עבדנו על זה הרבה מאוד שנים. הרגע הזה מגיע מחר.

Sep 14, 2020 · 5:49 PM UTC

461
297
47
2,129
0
זו תפנית עצומה בתולדות ישראל, גם בתולדות המזרח התיכון. תהיה לזה השפעה אדירה וחיובית על כל אזרחי ישראל. אני גם מבטיח לכם, לפי מה שאני רואה כאן, שעוד מדינות בדרך.
24
82
5
864
גם כשאני עסוק בעבודה המדינית החשובה הזו, אני לא שוכח לרגע שאלה ימים קשים לכולנו. הספקתי לדבר היום גם עם שר האוצר וגם עם שר הבריאות, ומחר בערב כשאני חוזר לישראל אנחנו נמשיך לעבוד למענכם אזרחי ישראל, כדי שנתגבר על הקורונה וגם נביא שלום.
58
76
3
841
Replying to @netanyahu
שייייט. מי שם בטעות את כתבי האישום נגדי????
1
Replying to @netanyahu
Si William l’étron a aimé Israël n’est pas loin.
Replying to @netanyahu
בבלפור במעון בקן הקוקיה משפחה אחת הורסת את כל המדינה
Replying to @netanyahu
איזו עליבות. אני רואה את הופעותיך הפטאתיות, את "החמימות" מהאולצת עם אשתך, ועם כל הגועל שאני חש, אני לא יכול שלא לרחם עליך. עד כמה עוד תמשיך ליפול? תתפטר ותנסה לשמר חלקיק (קטן) של הגינות וממלכתיות. עליבות לשמה.
Replying to @netanyahu
שלום תמורת אף35 לבחריין והאמירויות+מכירת נמל חיפה לאמירויות+ביטול הריבונות.. עוד מישהו רוצה לשקר לגבי שלום תמורת שלום?
Replying to @netanyahu
Many many congratulations Honourable Prime Minister Israel..
1
Replying to @netanyahu
בבקשה תפתח כבר את השמיים :( זה לא הגיוני ששנה השמיים סגורים ללא פיתרון זה לא אירוע זמני שאפשר לסגור ככה זה ארוך טווח ! - צריך פתרונות