שקרן
שלום תמורת ביטול הסיפוח
שלום תמורת גבולות מדינה פלסטינאית
שלום תמורת עסקת F35 שהיא היא לב העניין
וזה גם לא שלום. רק נורמליזציה.
לא כולם מטומטמים כמו הביביסטים שלך
הדבר היחיד שאתה חושב עליו זה איך לאייד את כתב האישום,
עם זה את הולך לישון ועם זה אתה מתעורר,
כל צעד שאתה עושה קשור רק לכתב האישום,
אתה אוכל,כתב אישום מזמזם בראש,
אתה בשרותים,כתב האישום מתקתק בראש,
תוצאה: כל המדינה סובלת.