בקיצור:
אין ולא יהיה מנהיג כמו ביבי!
זה היה ברור ולא הייתי צריך חיזוקים לזה!
אבל כשאני רואה את כל הטינופות שיוצאת מהצד השמאלי של המפה ואת כל השחיתות במערכות אכיפת החוק-כולם כולל כולם מחפשים רק ראש אחד-אזי הכל מתחזק אצלי שבעתיים.
והתקשורת?
מפחדת ממנהיג עוצמתי אז תמיד עוינת לו.