לך תמכור את סיפורי הבבל״ת שלך ...ללקליכודנים המבולבלים שמאחוריך!
שלום תמורת מה?
אולי הכרה הדדית, בזכות קודמיך בשמאל שהחלו במהלך!
זה לא הסכם שלום חוכמולוג! על הסכם שלום, חותמים אחרי מצב מלחמה.
כאן חותמים על הכרה הדדית ועל שיתוף פעולה וכיוצ״ב.
שיועצך יסבירו לך על מה אתה חותם!
לך