בשנותיי כלוחם ומפקד בסיירת מטכ"ל, ובכל תפקידיי הציבוריים: כשר האוצר, כשר החוץ, כשר הביטחון וכראש הממשלה - תמיד דגלתי בעיקרון יסודי אחד: דבקות במטרה.
573
170
52
1,762
גם כשהכדורים שרקו סביבי, גם כשנורו עליי חיצי ביקורת ולעג – כשהנהגתי כלכלה חופשית, כשהוצאנו את הגז מהמים, כשהתנגדתי להסכם הגרעין עם איראן, כשפעלתי להפוך את ישראל למעצמת סייבר,
46
23
6
273
כשאמרו שאני גורם לצונאמי מדיני, כשנלחמתי לבנות גדר בגבול סיני, כשאמרו שאני הורס את היחסים עם ארה״ב, כשאמרו שלעולם לא אביא הסכמי שלום –
14
25
231
תמיד ראיתי לנגד עיניי את המטרה של טובת ישראל, ותמיד קיבלתי את ההחלטות הנכונות למען המדינה שלנו. תמיד קרה אותו דבר: חלק מהציבור שתחילה הלכו שבי אחר פוליטיקאים פופוליסטיים ותקשורת מגויסת, הבינו בסופו של דבר שקיבלתי את ההחלטות הנכונות.
13
27
3
243
אותו תהליך בדיוק קורה עכשיו, במגיפת הקורונה. בגל הראשון של הקורונה קיבלנו את ההחלטות הנכונות שהביאו את ישראל למצב של תמותה נמוכה וכלכלה חזקה ביחס לעולם.
33
48
525
גם עכשיו, למענכם ובשליחותכם, אני אקבל את ההחלטות הנכונות, גם אם הן קשות, כדי להציל את חייהם של אזרחי ישראל וכדי לשמור על הכלכלה שלנו. תודה לכם 🇮🇱

Sep 13, 2020 · 8:59 PM UTC

98
57
5
620
Replying to @netanyahu
וואו, אתה מקיים אפילו מה שלא הבטחת
1
4
Replying to @netanyahu
היי ביבי! גם שסביבי שרקו (וישרקו במיל') הכדורים והפצמ''רים הייתה לעיני המטרה- שמירה על ביטחונם של אזרחי ישראל. אבל אני היום הולך לישון בלי לדעת איך אני משלם שכד ואוכל לחודשים הקרובים, קל לחלק סנקציות- מה עם לקחת אחריות עליי העצמאי הקטן? אתה אוסר עליי לעבוד והאחריות היא עליי?
2
1
Replying to @netanyahu
אנחנו נשב כאן בסגר אבא'לה. המובטלים. אלה שאין להם מה לאכול. אתה תעשה חיים עם שרה'לה ויאיר ואבנר על חשבון מיסים שלנו. תדליק סיגר, תשתה שמפניה. תפרק איזה לובסטר טוב. אנחנו נשב, כמו כלב שמירה טוב, אזוקים בשרשרת ונשמור לך על הבית. רוה"מ נקניק!
1
1
Replying to @netanyahu
אני אסכם את כל מה שכתבת בזה ש...אני לא מאמין לך!
1
Replying to @netanyahu
תרגום: אני ממנה עצמי לשליחכם כי הבהרתם שאני חד משמעית לא מייצג אתכם. גם אני הבהרתי את זה בכל הזדמנות שהיתה לי אבל עכשיו זה השלב בו אני מעביר מסרים של אחדות מזויפת כדי שהפראיירים שבכם יזרמו איתי. אח"כ אצחק עליכם בפנים. סתם. בזום. אני אדם בזוי. פרוטקטור אוף מיי אוון אס. זיבי אאוט.
2
Replying to @netanyahu
מושחת.
1
Replying to @netanyahu
חוץ משטרות כסף, שום דבר לא שרק
1
Replying to @netanyahu
לכן אני תוקע אותכם ולקוח את משפחתי בביזנס על חשבונכם לארהב
1
Replying to @netanyahu
החלטות קשות 🤔 איפה המפות של קושנר ועל מה אתה חותם??? #שקיפות
1
1
1
Replying to @netanyahu
גיל 42 משקל 49 קילו. שיא שלילי חדש בעקבות עוני ודכאון. אבל תלך, תביא שלום תמורת פרוסת עוגה. תעשה מה שבא לך ושהמדינה תישרף.
1