בשנותיי כלוחם ומפקד בסיירת מטכ"ל, ובכל תפקידיי הציבוריים: כשר האוצר, כשר החוץ, כשר הביטחון וכראש הממשלה - תמיד דגלתי בעיקרון יסודי אחד: דבקות במטרה.
573
170
52
1,762
גם כשהכדורים שרקו סביבי, גם כשנורו עליי חיצי ביקורת ולעג – כשהנהגתי כלכלה חופשית, כשהוצאנו את הגז מהמים, כשהתנגדתי להסכם הגרעין עם איראן, כשפעלתי להפוך את ישראל למעצמת סייבר,
46
23
6
273
כשאמרו שאני גורם לצונאמי מדיני, כשנלחמתי לבנות גדר בגבול סיני, כשאמרו שאני הורס את היחסים עם ארה״ב, כשאמרו שלעולם לא אביא הסכמי שלום –
14
25
231
תמיד ראיתי לנגד עיניי את המטרה של טובת ישראל, ותמיד קיבלתי את ההחלטות הנכונות למען המדינה שלנו. תמיד קרה אותו דבר: חלק מהציבור שתחילה הלכו שבי אחר פוליטיקאים פופוליסטיים ותקשורת מגויסת, הבינו בסופו של דבר שקיבלתי את ההחלטות הנכונות.
13
27
3
243
אותו תהליך בדיוק קורה עכשיו, במגיפת הקורונה. בגל הראשון של הקורונה קיבלנו את ההחלטות הנכונות שהביאו את ישראל למצב של תמותה נמוכה וכלכלה חזקה ביחס לעולם.
33
48
525
גם עכשיו, למענכם ובשליחותכם, אני אקבל את ההחלטות הנכונות, גם אם הן קשות, כדי להציל את חייהם של אזרחי ישראל וכדי לשמור על הכלכלה שלנו. תודה לכם 🇮🇱

Sep 13, 2020 · 8:59 PM UTC

98
57
5
620
Replying to @netanyahu
הנה, תיקנתי לך: גם עכשיו, למעני ועל חשבונכם, אני אקבל את ההחלטות הנכונות, גם אם הן קשות, כדי להציל את חיי ולא של אזרחי ישראל וכדי לשמור על המצב הכלכלי שלי. תודה לכם 🇮🇱
1
1
Replying to @netanyahu
מוותרים. אל תרגיש צורך להיות שליח שלנו. משחררים אותך.
2
1
Replying to @netanyahu
אתה חלאה !!!!!!! אתה שקרן !!!!! נבלה כל מי שמחזיק אותך בשלטון !!!!
Replying to @netanyahu
דבקות במטרה חה חה חה מה המטרה, כיסא לכל החיים.
Replying to @netanyahu
אתה שקרן. פשוט כך. אדם שנפשו חולה (העיד חברך). הברון מינכהאוזן "שלנו". בצבא נכשלת- לא פיקדת אף לא על מבצע אחד. נתנו לך לנווט והלכת לאיבוד, נתנו לך סירה ונפלת למיים, נתנו לך אקדח במטוס סבנה וירית על... במפלגה בגדת בכל מי שהיה בסביבתך- שמיר ושרון, לוי ושלום, שיטרית וסער...👈
2
Replying to @netanyahu
קבל החלטה נכונה ועוף מהחיים הציבוריים
Replying to @netanyahu
כמה שנאמר: יאללה יאללה
Replying to @netanyahu
הכל נגד הדת אם היית חושב אחרת למה לקחת את כל החגי ישראל פסח שבועות סוכות למה לא עשית בחופש הגדול בושה רק @naftalibennett צריך להיות ראש ממשלה
Replying to @netanyahu
למעננו ההחלטה הכי טובה היא התפטרות! 30 זוז...
Replying to @netanyahu
הדוקטרינה של יצחק שמיר ניצחה בימיו של נתניהו - שלום תמורת שלום !השמאל מתוסכל מאוד איך נתניהו הגיע בדפלומטיה שקטה וחכמה להסכם חלומי עם מדינות ערב ללא המילים מדינה פלסטינית פשוט לא מבינים איך יכול להיות דבר כזה. כלומר הדוקטרינה של הימין ושל מורנו יצחק שמיר שלום תמורת שלום ניצחה