בשנותיי כלוחם ומפקד בסיירת מטכ"ל, ובכל תפקידיי הציבוריים: כשר האוצר, כשר החוץ, כשר הביטחון וכראש הממשלה - תמיד דגלתי בעיקרון יסודי אחד: דבקות במטרה.
573
170
52
1,762
גם כשהכדורים שרקו סביבי, גם כשנורו עליי חיצי ביקורת ולעג – כשהנהגתי כלכלה חופשית, כשהוצאנו את הגז מהמים, כשהתנגדתי להסכם הגרעין עם איראן, כשפעלתי להפוך את ישראל למעצמת סייבר,
46
23
6
273
כשאמרו שאני גורם לצונאמי מדיני, כשנלחמתי לבנות גדר בגבול סיני, כשאמרו שאני הורס את היחסים עם ארה״ב, כשאמרו שלעולם לא אביא הסכמי שלום –
14
25
231
תמיד ראיתי לנגד עיניי את המטרה של טובת ישראל, ותמיד קיבלתי את ההחלטות הנכונות למען המדינה שלנו. תמיד קרה אותו דבר: חלק מהציבור שתחילה הלכו שבי אחר פוליטיקאים פופוליסטיים ותקשורת מגויסת, הבינו בסופו של דבר שקיבלתי את ההחלטות הנכונות.
13
27
3
243
אותו תהליך בדיוק קורה עכשיו, במגיפת הקורונה. בגל הראשון של הקורונה קיבלנו את ההחלטות הנכונות שהביאו את ישראל למצב של תמותה נמוכה וכלכלה חזקה ביחס לעולם.
33
48
525
גם עכשיו, למענכם ובשליחותכם, אני אקבל את ההחלטות הנכונות, גם אם הן קשות, כדי להציל את חייהם של אזרחי ישראל וכדי לשמור על הכלכלה שלנו. תודה לכם 🇮🇱

Sep 13, 2020 · 8:59 PM UTC

98
57
5
620
Replying to @netanyahu
חחחח להציל חיים ולשמור על הכלכלה לרגע חשבתי שלפחות אתה מאמין למה שיוצא לך מהפה
Replying to @netanyahu
תעיף כבר את מנדלזיפט לכיבינימט.
Replying to @netanyahu
תודה לך. אילמלא מעשיך לא היינו שורדים. תודה תודה ושוב תודה.
Replying to @netanyahu
אני אני אני ואני. מדהים.
Replying to @netanyahu
מפיסטופלס!!!!
Replying to @netanyahu
וכל האמור לעיל נאמר על ידך בתשובה ספונטנית לשאלה אחרת לגמרי שנשאלת במסיבת עיתונאים בה הודעת על עלייה קריטית במצב התחלואה ועל הטלת סגר למשך שלושה שבועות
Replying to @netanyahu
תודה רבה!!
Replying to @netanyahu
תעשיית הרהיטים הפסידה איש שיווק מעולה, ובכל זאת התחושה היא שההפסד כולו שלנו
Replying to @netanyahu
כמה אני ואני ואני ואני. פשוט תתפטר. עשית את הפאדיחות שלך.