בשנותיי כלוחם ומפקד בסיירת מטכ"ל, ובכל תפקידיי הציבוריים: כשר האוצר, כשר החוץ, כשר הביטחון וכראש הממשלה - תמיד דגלתי בעיקרון יסודי אחד: דבקות במטרה.

Sep 13, 2020 · 8:59 PM UTC

573
170
52
1,762
גם כשהכדורים שרקו סביבי, גם כשנורו עליי חיצי ביקורת ולעג – כשהנהגתי כלכלה חופשית, כשהוצאנו את הגז מהמים, כשהתנגדתי להסכם הגרעין עם איראן, כשפעלתי להפוך את ישראל למעצמת סייבר,
46
23
6
273
כשאמרו שאני גורם לצונאמי מדיני, כשנלחמתי לבנות גדר בגבול סיני, כשאמרו שאני הורס את היחסים עם ארה״ב, כשאמרו שלעולם לא אביא הסכמי שלום –
14
25
231
תמיד ראיתי לנגד עיניי את המטרה של טובת ישראל, ותמיד קיבלתי את ההחלטות הנכונות למען המדינה שלנו. תמיד קרה אותו דבר: חלק מהציבור שתחילה הלכו שבי אחר פוליטיקאים פופוליסטיים ותקשורת מגויסת, הבינו בסופו של דבר שקיבלתי את ההחלטות הנכונות.
13
27
3
243
אותו תהליך בדיוק קורה עכשיו, במגיפת הקורונה. בגל הראשון של הקורונה קיבלנו את ההחלטות הנכונות שהביאו את ישראל למצב של תמותה נמוכה וכלכלה חזקה ביחס לעולם.
33
48
525
גם עכשיו, למענכם ובשליחותכם, אני אקבל את ההחלטות הנכונות, גם אם הן קשות, כדי להציל את חייהם של אזרחי ישראל וכדי לשמור על הכלכלה שלנו. תודה לכם 🇮🇱
98
57
5
620
Replying to @netanyahu
גם כשעשית פדיחות בסיירת מטכ"ל ("כמעט נהרגת", זוכר?), גם בתפקידיך הציבוריים בהם לא החמצת הזדמנות לנצל את הפוזיציה הציבורית לצרכיך האישיים, כשר גרוע, שר ממש גרוע, שר נורא וראש ממשלה הכי גרוע שהיה פה ויזכר לדראון עולם, תמיד דגלת בעקרון יסודי אחד: אני ואפסי עוד, ושתשרף המדינה.
2
Replying to @netanyahu
ואכן אתה משיג אותן אחת אחת!
1
1
4
Replying to @netanyahu
א ח ר י ך...!
1
2
Replying to @netanyahu
אדוני רוה"מ. לא היית צריך לנטוש את הספינה אחרי שביצעת ישיבת ממשלה זריזה עם החלטות זריזות כשהיה ניתן לקיים אותה על פני ימים כדי לבחון חלופות, לתת פתרונות, ולבחון אפשרויות נוספות. לא נורא אם נציג היה נשלח במקומך או שר חוץ בדיוק כפי שעושים באמירויות. לא נוטשים שדה קרב באמצע מערכה.
8
1
1
28
Replying to @netanyahu
המטרה - הרס מדינת ישראל ואתה אכן דבק בזה. צא דיבוק צא ואם יצאת - אל תחזור. אתה הרסת ואנחנו נתקן.
11
Replying to @netanyahu
די לך לא רוצים אותך אשתך אמרה שהמדינה תישרף אז הנה, שרפת אותנו תשארו באמריקה
5
Replying to @netanyahu
המדינות האלה שאתה עושה אתם שלום נחשבות היום לפגרים הם מעוניינים בברית של ארה"ב ישראל נגד איראן העולם עובר לאנרגיה ירוקה/גרעינית ועוד מעט יוכלו רק לשתות את מעט הנפט שנותר להם והם עשו את הצעד בשעה שהעולם צורך פחות מחצי כמות הנפט בגלל הקורונה
2
Replying to @netanyahu
מדוע אתה לא מזכיר העובדה שהיית שר בריאות במשך תקופה ארוכה? ושר התקשורת ושר המים והשר לקהילה ושר התפוצות?
3
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה הכושל ביותר בתולדות המדינה.
12
Replying to @netanyahu
פחחחחחחחחחנוכל עלוב.גנב.בוגדצבבטחוןצהמדינה.גונב קרדיטים.-חליל מתפרק ששימש לאריק שרון תרפיה.זה מה שאתה.חלאה עלובה.שקרן.ממתינה לך הפרשה שלושת אותך סופית.ישר לכלא להמון שנים.אל תשכח לקחת את התרופות בזמן.
4