קיבלנו את ההחלטות הנכונות בגל הראשון של הקורונה ובזכותן בישראל התמותה נמוכה ביחס לעולם והכלכלה חזקה ביחס לעולם. גם עכשיו בגל השני קיבלנו את ההחלטות הנכונות - גם כשהן קשות - כדי לשמור על חייהם של אזרחי ישראל ועל הכלכלה שלנו. אני עושה זאת כל חיי ואמשיך לעשות זאת למענכם תמיד.

Sep 13, 2020 · 6:51 PM UTC

504
182
52
1,417
0
Replying to @netanyahu
אתה כל כולך כישלון מחפיר, לך הביתה אפס
1
רות סוף
2
Replying to @netanyahu
שמ״ה עזוב, אתה חי בסרט. אינך מבין כמה הזוי אתה נשמע. זה מכמיר לב.
2
Replying to @netanyahu
לא ברור מה אתה יותר שקרן או המנהל הכושל בהיסטוריה. מוזמן מאוד להישאר בארה"ב עם ידידך האנס הנרקיסיסטי הכתום.
1
Replying to @netanyahu
זוכר איך בין הגל הראשון לשני היו כמה חודשים טובים שבהם קיבלתם את ההחלטות הכי גרועות ובגלל זה יש גל שני? קצת נשמט לך מהטקסט
58
Replying to @netanyahu
שמענו, שמענו, רק אל תבוא לי בחלום..
1
2
GIF
Replying to @netanyahu
כל מילה שלך שקר.. אתה לא עושה למענינו כלום רק למענך אחרת לא היית למשל נכנע לדתיים בנושא מתווה הרמזור והתמותה בארץ לא הנמוכה בעולם . אנחנו מעל הממוצע העולמי לאלף נפש. שקרן בן שקרן לך.
1
Replying to @netanyahu
שכנעת אותי לגמריי ואצביע לך בבחירות הבאות.....סתם נראה לך? תאריך התפוגה עבר חלף לו כבר מזמן ולא שמת לב לכך...
1
Replying to @netanyahu
אף החלטה שלך לא נכונה אפילו לא השלום המטומטם שלך שבו האמירויות קיבלו כל טוב מהחבר שלך טרמפ ופה כמה חברים שלך יעשו מיליארדים ואנחנו מחנק בסגר, אז תודה ולא תודה מוותרים על כל ההחלטות שלך.
3
Replying to @netanyahu
איך אתה אוהב לעמוד ולשקר מבלי למצמץ ואז מגיעות השאלות ואתה פשוט מאבד את זה. בלי הדף , העיינים מתחילות להתרוצץ מצד לצד , הנגיעות באף , המשחק עם הידיים והתזוזה מצד לצד רק מסגירות עד כמה אתה איבדת את היכולת והסמכות. תעשה טובה לנו וגם לך ואל תחזור נדאג להוציא אותך לנבצרות גם מארה״ב !
3