קיבלנו את ההחלטות הנכונות בגל הראשון של הקורונה ובזכותן בישראל התמותה נמוכה ביחס לעולם והכלכלה חזקה ביחס לעולם. גם עכשיו בגל השני קיבלנו את ההחלטות הנכונות - גם כשהן קשות - כדי לשמור על חייהם של אזרחי ישראל ועל הכלכלה שלנו. אני עושה זאת כל חיי ואמשיך לעשות זאת למענכם תמיד.

Sep 13, 2020 · 6:51 PM UTC

504
182
52
1,417
0
Replying to @netanyahu
תמשיך להרוס ולהחריב את המדינה, עוד 50 שנה אתה תהיה פרק חובה בבגרות בהיסטוריה, "חורבות נתניהו".
1
Replying to @netanyahu
ביבי עולה לנו בבריאות
3
1
7
Replying to @netanyahu
הקיצור הכל מעולה נשאר לנו רק למצוא כפיים.
1
Replying to @netanyahu
אל תעשה טובות לך ותלמד לע ות גם לשאלות קדות הדרך שהתייחסת ל @LiorKenan רק הקטינה עוד יותר מדמותך, שגם כך קטנה
3
Replying to @netanyahu
שקרן עלוב. נוכל מושחת. מלאך חבלה. מקבל בחילה רק מלראות אותך.
1
Replying to @netanyahu
Dio e chiaro cosa dica, pura verità! re d'Israele!
1
Replying to @netanyahu
"...והכלכלה חזקה ביחס לעולם" - אם הכלכלה כל כך חזקה למה אנחנו לא נהנים מזה??? פרופ' ירון זליכה: "המושחת והמשוגע מבלפור, המושחת והמשוגע מבלפור...הרגת אותנו בדיור, הרגת אותנו בשעות העבודה, הרגת אותנו במחירים - 25% יותר מבמדינות המערב..."
6
1
17
0
Replying to @netanyahu
קשקשן
1
Replying to @netanyahu
כשלון מהדהד תעוף מחיינו
Replying to @netanyahu
ההצלחה במיגור המגפה תלויה בעיקר באמון הציבור במנהיגיו. לכן, פוליטיקה בצד, ביבי נידון לכשלון מראש, מאחר "וקיים חשש אמיתי - לא בלתי מבוסס, שהוא יכריע הכרעות על בסיס האינטרס האישי ולא על פי האינטרס הלאומי". (מוכר?) ביבי הגורם המכשיל העיקרי במאבק במגפה.
1