קיבלנו את ההחלטות הנכונות בגל הראשון של הקורונה ובזכותן בישראל התמותה נמוכה ביחס לעולם והכלכלה חזקה ביחס לעולם. גם עכשיו בגל השני קיבלנו את ההחלטות הנכונות - גם כשהן קשות - כדי לשמור על חייהם של אזרחי ישראל ועל הכלכלה שלנו. אני עושה זאת כל חיי ואמשיך לעשות זאת למענכם תמיד.

Sep 13, 2020 · 6:51 PM UTC

504
182
52
1,417
0
Replying to @netanyahu
יודע מי לא מסוגל להודות בטעויות שלו??
Replying to @netanyahu
רק לפני כמה חודשים התקשורת והשמאל העריצו את בני גנץ ואמרו שהוא האיש הנכון והמתאים לרה"מ כעת הם דורשים #תקשורת #שמאל שרהמ #נתניהו לא יטוס לוושינגטון לחתום על הסכמי שלום!!! אז גנץ מתאים להיות רה"מ או שצריך שביבי יעשה לו בייביסיטר 24 שעות... מבולבלים?! גם אנחנו... #הסכם_שלום
Replying to @netanyahu
שקרן תתפטר כבר! צא מחיינו!
Replying to @netanyahu
אתה שקרן ומניפולטור אין איש במדינה שמאמין לך !!! תמשיך להצחיק אותנו בשקרים שלך ותעשה טובה תשאר בניו יורק עם כל המשפחה ושחרר אותנו ! תבקש מחבר שלך מקלט מדיני אולי כך תימלט מהמשפט שלך בהצלחה !!!
Replying to @netanyahu
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱
Replying to @netanyahu
קבל את ההחלטה הנכונה למדינת ישראל, שחרר
Replying to @netanyahu
דוקטורט בניתוק מהמציאות. אנשים קורסים בריאותית, נפשית, כלכלית. ואתה מהלל את עצמך. והכל כי *אתה* נוכל שעומד למשפט שיכניס אותך עמוק לכלא. ויותר מזה, יפגע בעלאק מורשת שלך. אתה ביזיון למדינת ישראל ובושה ליהודים.