קיבלנו את ההחלטות הנכונות בגל הראשון של הקורונה ובזכותן בישראל התמותה נמוכה ביחס לעולם והכלכלה חזקה ביחס לעולם. גם עכשיו בגל השני קיבלנו את ההחלטות הנכונות - גם כשהן קשות - כדי לשמור על חייהם של אזרחי ישראל ועל הכלכלה שלנו. אני עושה זאת כל חיי ואמשיך לעשות זאת למענכם תמיד.

Sep 13, 2020 · 6:51 PM UTC

504
182
52
1,417
0
Replying to @netanyahu
"קיבלנו את ההחלטות הנכונות" 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Replying to @netanyahu
בושה בושה בושה
1
Replying to @netanyahu
אם כל ההחלטות נכונות אז למה אתה סוגר אותנו אבא?
Replying to @netanyahu
תנו לי שם, של ראש ממשלה אחר בתולדות ישראל, בעשרות שנות קיומה, שהיה ממריא לחתום הסכם שלום במעמד שרי חוץ, במקום להשאר כאן לטפל מלחמה המשתוללת על הארץ ומאיימת להרוג תושביה בריאותית וכלכלית. אחד? מי עוד היה מעז לעשות זאת?
Replying to @netanyahu
עבריין . הרסת את המדינה
Replying to @netanyahu
לכלא