קיבלנו את ההחלטות הנכונות בגל הראשון של הקורונה ובזכותן בישראל התמותה נמוכה ביחס לעולם והכלכלה חזקה ביחס לעולם. גם עכשיו בגל השני קיבלנו את ההחלטות הנכונות - גם כשהן קשות - כדי לשמור על חייהם של אזרחי ישראל ועל הכלכלה שלנו. אני עושה זאת כל חיי ואמשיך לעשות זאת למענכם תמיד.

Sep 13, 2020 · 6:51 PM UTC

504
182
52
1,417
0
Replying to @netanyahu
Go fuck yourself
Replying to @netanyahu
בגל הראשון נפתלי בנט היה שר ביטחון, ומאז שפיטרת אותו הכל מדרדר
Replying to @netanyahu
אתה כישלון! אתה הולך לרסק את הכלכלה הישראלית ועל הדרך את לוקח את אישתך העבריינית והילדים הפרזיטים שלך לחופשה על חשבוננו!
Replying to @netanyahu
איזה מזל שיש אותך, בלעדיך הינו מגיעים ל 4,000 נדבקים ליום , מקום ראשון בעולם בנדבקים יחסית לאוכלוסיה, ולמדינה היחידה במערב שהולכת לסגר מלא שני. אה...הגענו גם איתך ?
Replying to @netanyahu
God bless Israel in Jesus Name Amen 🇮🇱 God bless you Benjamin and your family in Jesus Name Amen
Replying to @netanyahu
קיבלנו?? קיבלת!