קיבלנו את ההחלטות הנכונות בגל הראשון של הקורונה ובזכותן בישראל התמותה נמוכה ביחס לעולם והכלכלה חזקה ביחס לעולם. גם עכשיו בגל השני קיבלנו את ההחלטות הנכונות - גם כשהן קשות - כדי לשמור על חייהם של אזרחי ישראל ועל הכלכלה שלנו. אני עושה זאת כל חיי ואמשיך לעשות זאת למענכם תמיד.

Sep 13, 2020 · 6:51 PM UTC

504
182
52
1,417
0
Replying to @netanyahu
מדינה פלשתינית זאת החלטה נכונה.
Replying to @netanyahu
Dear Under Secretary for Africa Affairs bleeding in Southern Cameroons inflicted by Neighboring Country La Republique du Cameroun military @AsstSecStateAF @realDonaldTrump @JoeBiden @BorisJohnson @antonioguterres @EsperDoD @SecPompeo @FLOTUS @PressSec
Daniel Funtong
1
0
Replying to @netanyahu
אפס. אבל מוחלט!
1
Replying to @netanyahu
שקרן שקרן שקרן
1
Replying to @netanyahu
איך נכון אם יש גל שני יראש כרובבבבבב
1
Replying to @netanyahu
יש כבר יותר הרוגים בחצי שנה של קורונה מאשר בכל האינתיפאדה השנייה. תודה ביבי. הצלחה מסחררת.
11
Replying to @netanyahu
הנאשם בפלילים עוזב מדינה בשעת משבר רגע לפני הסגר. טירלול מוחלט.
לפיד לא נהוג שראש ממשלה עוזב את המדינה בשעת משבר רגע לפני שהוא מכניס את האזרחים לסגר. ערוץ 13
1
12
Replying to @netanyahu
רד אלינו אווירון ! המדינה אלופת העולם בקורונה . ניהול כושל בטיפול במחלה . לא נתת לפיקוד העורף לטפל במחלה כי בנט /גנץ הם שרי הביטחון ,בגלל שיקולים פוליטיים . אם אתה כבר בארה״ב תמשיך כבר לפנמה ואל תחזור .
Replying to @netanyahu
תפסיק עם הבלה בלה בלה. אתה שחצן ויום אחד זה יעלה לך ביוקר.
Replying to @netanyahu
4000 חולים ביום כי מכרת אותנו לחרדים . תתבייש
1