קיבלנו את ההחלטות הנכונות בגל הראשון של הקורונה ובזכותן בישראל התמותה נמוכה ביחס לעולם והכלכלה חזקה ביחס לעולם. גם עכשיו בגל השני קיבלנו את ההחלטות הנכונות - גם כשהן קשות - כדי לשמור על חייהם של אזרחי ישראל ועל הכלכלה שלנו. אני עושה זאת כל חיי ואמשיך לעשות זאת למענכם תמיד.

Sep 13, 2020 · 6:51 PM UTC

504
182
52
1,417
0
Replying to @netanyahu
אתה לא נראה לחוץ בכלל
1
Replying to @netanyahu
כמה ניתוק. איך לא אבדה הבושה? תתפטר
1
Replying to @netanyahu
תודה אבאלה, באמת, על הכל, אבל אתה יכול בבקשה להפסיק לעשות בשבילנו, כי אנחנו כבר לא מצליחים לנשום. נגמרה הפרנסה, אם אתה לא עובד מדינה מקושר אז אתה מחשב את קיצך לאחור עד רעב, ילדים וזקנים. תמו הסיכויים לא לחלות בנגיף, כל המדינה נדבקה או שתידבק ואבאלה אתה היית אחראי עלינו. בבקשה לך
1
1
6
Replying to @netanyahu
לא עשית כלום אף פעם תמיד עסקת רק בעצמך אולי תישאר בארהב אתה בעל אזרחות . ראינו את הנאום השיקרי מאתמול ובושה כמות השקרים שדיברת אתמול אתה בושה למדינה
Replying to @netanyahu
לא עשית כלום לא הכנת שום תוכנית לא רפואית ולא כלכלית אתה כישלון ניהולי בכל אירגון נורמלי היו מפטרים אותך כישלוןןןןן
Replying to @netanyahu
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
1
Replying to @netanyahu
4,000 מאומתים ליום מעל 500 חולים קשה מעל למליון מובטלים, וקיבלנו את ההחלטות הנכונות 🤦🏻‍♂️
1
Replying to @netanyahu
גם הימין כבר לא מאמין יש רדיפת הדת והיה ידוע מראש בחגים יהיו סגרים אין מגיפה יש דיקטטורה יש מנהיג לעולם שידע יודע וידע והוא כל יכול ואין נסתר ממנו
1