קיבלנו את ההחלטות הנכונות בגל הראשון של הקורונה ובזכותן בישראל התמותה נמוכה ביחס לעולם והכלכלה חזקה ביחס לעולם. גם עכשיו בגל השני קיבלנו את ההחלטות הנכונות - גם כשהן קשות - כדי לשמור על חייהם של אזרחי ישראל ועל הכלכלה שלנו. אני עושה זאת כל חיי ואמשיך לעשות זאת למענכם תמיד.

Sep 13, 2020 · 6:51 PM UTC

504
182
52
1,417
0
Replying to @netanyahu
Si William le maître étalon de la Haine a aimé Israël n’est pas loin
Replying to @netanyahu
Shema Israel adoni elohinu adonai echad
Replying to @netanyahu
אתה כישלון מוחלט שחתום על מחדל בריאותי וכלכלי שטרם נראה כאן. אתה בורח מאחריות ועכשיו גם בורח פיזית כדי לחתום על הסכם שאיש בממשלה או בכנסת לא ראה. הנחמה היחידה בכל זה: האנשים מתפכחים.
Replying to @netanyahu
על מי אתה עובד אחוז הנדבקים בגל הראשון בדיוק כמו הגל השני כ 8 אחוז כמות הבדיקות היה עד 9000 היום 45000
Replying to @netanyahu
נכשת! ויותר גרוע, אתה רצה צעדים בקיץ.
Replying to @netanyahu
אפס זה ציון אחרי ובתוספת פקטור עבור תפקודך, הכי גרוע בעולם מקום אחרון.
Replying to @netanyahu
שאלה.אם אחרי הסגר יהיה עוד פעם הידרדרות בתחלואה.אז יהיה סגר פעם שלישית.איך עוצרים עד שיהיה חיסון.
Replying to @netanyahu
שקרן. הכל פוליטי משיקולי השרדות שלך. לכאורה
Replying to @netanyahu
ההחלטות כל כך נכונות שבתור פרס אתה נותן לנו סגר חינם אין כסף.
Replying to @netanyahu
למה לא מרשים את תרופת מצילת חיים הזו nitter.vloup.ch/zev_dr/status/13…