קיבלנו את ההחלטות הנכונות בגל הראשון של הקורונה ובזכותן בישראל התמותה נמוכה ביחס לעולם והכלכלה חזקה ביחס לעולם. גם עכשיו בגל השני קיבלנו את ההחלטות הנכונות - גם כשהן קשות - כדי לשמור על חייהם של אזרחי ישראל ועל הכלכלה שלנו. אני עושה זאת כל חיי ואמשיך לעשות זאת למענכם תמיד.

Sep 13, 2020 · 6:51 PM UTC

504
182
52
1,417
0
Replying to @netanyahu
אבל למה בחגים הסגר היה צריך להיות לפני חודש
Replying to @netanyahu
בוא נקווה שלא תמשיך לעשות זאת תמיד. מוותרת על דאגתך לי
Replying to @netanyahu
אוי סע כבר
Replying to @netanyahu
שקרן! לא קיבלת בגל השני שום החלטה! נגררת, דחית, זגזגת, שינית, נסחפת, פחדת, האשמת, קשקשת, ובייחוד - דאגת לעצמך למיסיך למשפט שלך ולמלחמתך המטופשת בשומרי הסף, לכבוד שלך ולביצור מעמדך. ועכשיו כשכבר מזמן לא השארת שום ברירה אחרת, הלכת על סגר. צא דיבוק, צא!
Replying to @netanyahu
שקרן
Replying to @netanyahu
I wish I knew your language. You are one of my hero’s sir.
Replying to @netanyahu
I Hate you killed. We Are Stand With Palestine And You spread terror only
Replying to @netanyahu
לנבלות יש ריח רע