קיבלנו את ההחלטות הנכונות בגל הראשון של הקורונה ובזכותן בישראל התמותה נמוכה ביחס לעולם והכלכלה חזקה ביחס לעולם. גם עכשיו בגל השני קיבלנו את ההחלטות הנכונות - גם כשהן קשות - כדי לשמור על חייהם של אזרחי ישראל ועל הכלכלה שלנו. אני עושה זאת כל חיי ואמשיך לעשות זאת למענכם תמיד.

Sep 13, 2020 · 6:51 PM UTC

504
182
52
1,417
0
Replying to @netanyahu
Namaste Israel!🇮🇱🙏🇮🇳
Replying to @netanyahu
שום מדינה בעולם לא עשתה סגר שני. זה כישלון יותר גדול מיום הכיפורים. לסגור נקודות תחלואה לא את כל המדינה תתפטר
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר
Replying to @netanyahu
אתה כשלון שאינו יודע מה קורה מסביבו...גמרת את הכלכלה עם החלטות הזויות...אין לך אפילו תוכנית יציאה מהסגר הקרוב
Replying to @netanyahu
אתה מנותק אני ועוד רבים נפלנו בין הכסאות ולא קיבלנו שקל ולא נקבל.... והבעיה שאין עם מי לדבר . זה כבר 4 חודשים שלא יהיה שקל.
Replying to @netanyahu
כל מילה שיוצאת לך מהפה לא אמינה. כמה שקרים בנאום אחד??
Replying to @netanyahu
אתה כשלון
Replying to @netanyahu
Fakat robotları bulamadın,ne kadar üzücü.