שוחחתי כעת בטלפון עם ראש ממשלת דנמרק, מדה פרדריקסן, והודיתי לה על עמידתה האיתנה להגן על הקהילה היהודית ועל מסורת ברית המילה. בשם כל העם היהודי, תודה רבה!

Sep 12, 2020 · 6:23 PM UTC

288
181
32
1,783
Replying to @netanyahu
Jai ho netanyahu sir... Namaskaram
Replying to @netanyahu
יופי שרק עכשיו נזכרת בסגר!!!! אנחנו יצאנו מההסגר הראשון בערך במאי , וממאי יוני התחילה העלייה בתחלואה ורק עכשיו נזכרת לעשות סגר???? שאנשים רוצים ללכת לעשות חג עם המשפחה????? מה הקטע???????
Replying to @netanyahu
תשמע ביבי אתה שובר שיאים של עצמך🤦‍♀️אתה נראה לי כבר מאמין לעצמך...מלחיץ מזהו mobile.mako.co.il/news-lifes…
Replying to @netanyahu
ה' יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם יְבָרֶכְךָ ה' וְיִשְׁמְרֶךָ יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיךָ וִיחֻנֶּךָּ יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיךָ וְיָשֵׂם לְךָ שָׁלוֹם
3
Replying to @netanyahu
איזה כיף לדעת שבזמן שהאזרחים בישראל לא סוגרים את החודש וחרדים לעתיד משפחתם אתה דואג שימשיכו לחתוך לילדים את הזין בניכר
1
Replying to @netanyahu
בוא תבין איך @realDonaldTrump מציג את ה-deal! Not agreement, deal!!! #שקרן #LiarInChief #Netanyhu nitter.vloup.ch/kann_news/status…
1
1
4
Replying to @netanyahu
ואל תפילות אין מה לדבר?
1
Replying to @netanyahu
ואיך משוחחים עם מפקד כלא מעשיהו כבר תירגלת?! @netanyahu אל תחזור-לא מחכים לך כאן. סע לפאנמה. יותר נעים שם. גם לנו
1
Replying to @netanyahu
זה מה שמעניין אותך כשאנשים מתים מקורונה? הזוי וחוסר שפיות.