שוחחתי כעת בטלפון עם ראש ממשלת דנמרק, מדה פרדריקסן, והודיתי לה על עמידתה האיתנה להגן על הקהילה היהודית ועל מסורת ברית המילה. בשם כל העם היהודי, תודה רבה!

Sep 12, 2020 · 6:23 PM UTC

288
181
32
1,783
Replying to @netanyahu
אשכרה דיברתם על פינים של יהודים בדנמרק. אתה אמיתי?
Replying to @netanyahu
במצב הנוכחי באירופה, רק לא להעלות נושאים רגישים כאלה, לא חשוב מה תעלו לאוויר, יתפזר בצורה אטומית ממש, מרוב ששורצים ברשת מיליוני משועממים ואנשים אשר מתבייתים על כל מה שבא, נתניהו? יכלה הפגנות, סוג של פורקן חסר מודעות של אנשים חסרי מוח, או חסרי מעצורים, כי אין מה שיבלום אותם!
Replying to @netanyahu
המדינה המערבית היחידה שעושה סגר מלא לך כבר הביתה יא ליצן
Replying to @netanyahu
תתפטר כישלון !
Replying to @netanyahu
נו? נו?! תתייעץ אתו כבר על הקורונה כמו שייעצת אתה לכל העולם בגל הראשון
Replying to @netanyahu
אל תהרסו את המדינה. לא לסגר!!!! אנשים מתים פה!!!!
Replying to @netanyahu
מספיק כבר עם הצונאמי המדיני הזה!!!! 😠😠😠😠
2
20
Replying to @netanyahu
שוחד, מרמה, הפרת אמונים. ומה עם מסורת הפשיעה והשוחד שלך? נתת להם כמה עצות בנושא?
18
Replying to @netanyahu
ביבי! מה עם מענק בזק לכבוד ראש השנה??