שוחחתי כעת בטלפון עם ראש ממשלת דנמרק, מדה פרדריקסן, והודיתי לה על עמידתה האיתנה להגן על הקהילה היהודית ועל מסורת ברית המילה. בשם כל העם היהודי, תודה רבה!

Sep 12, 2020 · 6:23 PM UTC

288
181
32
1,783
Replying to @netanyahu
אל תדבר בשמי, רק נדמה לך שאתה ראש הממשלה שלי. מבחינתי פוטרת ועכשיו רק נותר למצוא איש ישר במקומך.
Replying to @netanyahu
מליון מובטלים זה מה שמעניין
Replying to @netanyahu
עבריין. הביתה🤮🤮🤮
Replying to @netanyahu
שמ״ה מתי כבר תביא שלום איתם?
Replying to @netanyahu
Ah ben oui. Celle-là, notre défenseur de la faune et de la fleur @GWGoldnadel ne pouvait pas y couper...
Replying to @netanyahu
שוחד מרמה הפרת אמונים, טקס ברברי שיחלוף מן העולם
Replying to @netanyahu
ומה עם להגן על התינוקות?
Replying to @netanyahu
איך מתקדמים עם הטיפול בקורונה וכלכלה?
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר