שוחחתי כעת בטלפון עם ראש ממשלת דנמרק, מדה פרדריקסן, והודיתי לה על עמידתה האיתנה להגן על הקהילה היהודית ועל מסורת ברית המילה. בשם כל העם היהודי, תודה רבה!

Sep 12, 2020 · 6:23 PM UTC

288
181
32
1,783
Replying to @netanyahu
בטח גם לימדת אותה איך לטפל בקורונה.... חחח אתה בדיחה וכישלון! תתפטר!
5
Replying to @netanyahu
Pura verita! when you spoke Fratello it was not now! pura vertia re d'israele!
1
Replying to @netanyahu
ביבי תודה אתה מרגש אותנו השלום שאתה עושה טוב מכולם . אוהב אותך
1
1
6
Replying to @netanyahu
הכה בברזל בעודו חם! זה הזמן להסכם שלום עם דנמרק!
Replying to @netanyahu
נרקיסיט מנותק וכושל ... בניגוד לראש ממשלת דנמרק... לך אי אפשר להודות על הגנת אזרחי מדינת ישראל.. אולי ההפך.. על הפקרתם
1
Replying to @netanyahu
אין ספק שאתה מצעיד את מדינת ישראל להישגים כבירים, גם יש לנו פעם ראשונה בהיסטוריה ראש ממשלה עם כתב אישום, גם אנחנו מקום ראשון בעולם בקורונה, גם בזכותך מדינות ערב מקבלות מטוסי קרב וצוללות הכי מתקדמות בעולם, ועכשיו כבונוס יש אישור להמשיך לחתוך לתינוקות סקנדינביים את הבולבול. אלוף.
1
2
22
Replying to @netanyahu
ולא ניצלת את שיחת הטלפון איתה כדי לשאול איך הם מצליחים מול הקורונה ולא מתמוטטים כלכלית כמו המדינה שאתה ״מנהל״?
1
1
11
Replying to @netanyahu
זה הזמן לצרף גם את דנמרק ולחתום גם איתם על הסכם שלום ביום שלישי על מדשאות הבית הלבן
2
Replying to @netanyahu
היא גם התייעצה אתך באותה הזדמנות איך להתמודד עם המגיפה?
1
Replying to @netanyahu
אל תקשיב לכזבים שמייצר מפעל החמוצים העובד במוצ"ש.
2