שוחחתי כעת בטלפון עם ראש ממשלת דנמרק, מדה פרדריקסן, והודיתי לה על עמידתה האיתנה להגן על הקהילה היהודית ועל מסורת ברית המילה. בשם כל העם היהודי, תודה רבה!

Sep 12, 2020 · 6:23 PM UTC

288
181
32
1,783
Replying to @netanyahu
שוחד מרמה הפרת אמונים
אפילו ביביסטים חייבים להודות שמדובר במחאה מרשימה מאוד. מזכיר שזה השבוע ה12.
Replying to @netanyahu
כלכלה קורסת, המדינה חולה, ואתה עסוק במילה ועורלה.... איף
1
Replying to @netanyahu
2. בימים האחרונים עלה רעיון בין המקורבים לו שיגיע לעסקת טעון מול מנדלבליט. 3. פרישה תמורת מחיקת האישומים. 4. מנדלבליט לעת עתה מסרב. 5. בשני הצדדים מחפשים פתרון לפרישה. 6. ביבי רוצה לפרוש במעמד של זה שהביא למזרח תיכון חדש - ישראל בשלום עם מרוקו, בחריין, ערב הסעודית ומרוקו.>>
Replying to @netanyahu
שוחחתי,הודיתי,אמרתי עשיתי...מגלומן בהתאם לתמוהה עם החיוך הזחוח פה. שוחד-מרמה-הפרת אמונים, צוללות מניות!!! סע לוושינגטון עם המטורללת והפרזיט ותשארו שם.
Replying to @netanyahu
עשית גם איתם שלום תמורת שלום? #ביביתתפטר
Replying to @netanyahu
תתפטררררר!!! מתי תבין שאף אחד לא מעניין אותנו קודם שלום בבית קודם פרנסה קודם חינוך קודם בריאות תעוף לנו כבר מהעניים מושחת!!!!!
1
Replying to @netanyahu
נתת לו טיפים לטיפול נאות בעורלות? בכל זאת, אבא של הילד זיין. גם עצות על ניהול משבר הקורונה, הרי תהילתך רצה לפניך ברחבי העולם, לא? לא! ביבי אתה אפס מאופס.
Replying to @netanyahu
שר הבריאות הודה בקולו שעקב אוזלת ידה של הממשלה בעקיפת הסגרים דיפרנציאליים בערים אדומות בהתאם לתוכנית הרמזור, עקב נציגיהם הפוליטיים של אוכלוסיות מסויימות. מבחינתי הוא אמר שהם צריכים להחזיר את המפתחות וללכת...עדיף להתנהל בלי ממשלה מאשר עם הביזיון הזה
Replying to @netanyahu
בוא תתעסק בזוטות,בוא