שוחחתי כעת בטלפון עם ראש ממשלת דנמרק, מדה פרדריקסן, והודיתי לה על עמידתה האיתנה להגן על הקהילה היהודית ועל מסורת ברית המילה. בשם כל העם היהודי, תודה רבה!

Sep 12, 2020 · 6:23 PM UTC

288
181
32
1,783
Replying to @netanyahu
שאלת אותה על הדרך איך מטפלים בקורונה יא נוכל כושל!? איך נפלנו איתך?
Replying to @netanyahu
בשם כל העם היהודי?
Replying to @netanyahu
תגיד, במה אתה מתעסק ?!?!?!? יא טחינה לחיץץ מכניס מדינה שלמה לסגר בגלל התחת שלך
1
Replying to @netanyahu
היי בנימין נתניהו תשאל לראש ממשלת דנמרק האם כדאי על הסגר במדינת ישראל
Replying to @netanyahu
נתניהו - כמה מאמצים המצייצים בשימך. תתחילו להפנים שזה הופך מגוחך אתה הפסקת מזמן לעניין אתה פשוט משעמם .
Replying to @netanyahu
ברכות אדוני מס 1 ברמת תחלואה כל הכבוד לך ביבי. מה ששלך שלך!!