שוחחתי כעת בטלפון עם ראש ממשלת דנמרק, מדה פרדריקסן, והודיתי לה על עמידתה האיתנה להגן על הקהילה היהודית ועל מסורת ברית המילה. בשם כל העם היהודי, תודה רבה!

Sep 12, 2020 · 6:23 PM UTC

288
181
32
1,783
Replying to @netanyahu
מילות מפתח: "שוחחתי", "הודתי"
Replying to @netanyahu
שוחחתי כרגע עם קרובת משפחה, שהיא ובעלה מפוטרי קורונה וטרם מצאו עבודה. בינתיים הם מאלתרים ג׳ובים. תהיה בריא מושחת מה עוללת למדינה שלנו.
Replying to @netanyahu
אתה מנותקקקקק
1
2
Replying to @netanyahu
רמת ניתוק: עומר ינקלביץ
1
18
Replying to @netanyahu
אדם מנותק שמתעסק בדברים לא רלוונטיים. אתה מביא אותנו ליום כיפור רפואי וכלכלי ומחפש לך זוטות אתה כמו ברז'נייב. שניכם משאירים את המדינות שלכם במשבר כלכלי, ומחפשים לחתום על "דטאנטים" והסכמי "שלום" עם מדינות. ולגביך- מדינות שלא היו לנו אף פעם מלחמות איתם. #לך_וצא_מחיינו_אדם_מנותק
3
Replying to @netanyahu
נוכל תתפטר
Replying to @netanyahu
🙏👍⁦❤️⁩
Replying to @netanyahu
בושה שהעא תומכת במנהג כזה פרימיטיבי סדיסטי
Replying to @netanyahu
עכשיו אני יכול ללכת לישון בשקט. באמת ההיתי מודאג מהבולבולים של הילדים היהודיים בדנמרק. אפס מנותק
1
Replying to @netanyahu
כל הכבוד לראש הממשלה שלנו! אוהבים אותך! 😘😘😘😘😘