אזרחי ישראל, אני נרגש לבשר לכם שהערב נגיע להסכם שלום נוסף עם מדינה ערבית נוספת, עם בחריין. זה מצטרף להסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות.
518
370
64
2,671
0
זה מצטרף להסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות. זה לקח לנו 26 שנים להגיע מהסכם השלום השני עם מדינה ערבית להסכם השלום השלישי, וזה לקח לנו לא 26 שנים אלא 29 יום להגיע להסכם השלום בין המדינה הערבית השלישית למדינה הערבית הרביעית ויהיו עוד.
9
44
5
301
זה עידן חדש של שלום. שלום תמורת שלום. כלכלה תמורת כלכלה. אנחנו השקענו בשלום במשך שנים ארוכות ועכשיו השלום ישקיע בנו, יביא להשקעות גדולות מאוד לכלכלת ישראל וזה חשוב מאוד.

Sep 12, 2020 · 4:49 PM UTC

38
78
6
768
כל ההסכמים הללו נעשים ע"י עבודה מאומצת מאחורי הקלעים במשך שנים אבל הם הגיעו לכלל מימוש ע"י העזרה החשובה של ידידנו נשיא ארה"ב, הנשיא טראמפ, ואני מבקש להודות לו ולצוותו על העזרה החשובה הזאת. עידן חדש - שלום תמורת שלום
45
80
5
830
Replying to @netanyahu
בואו יחד ונוריד את ממשלת השחיתות מהשלטון!! התמונות מאתמול בדרך לבלפור...
0
Replying to @netanyahu
לא נעצור עד שננצח, ביום, בלילה על כל גשר ובכל ישוב!!!
תקשיבו לקולות כל נהגי המכוניות עם המחאה!!!?
2
Replying to @netanyahu
אתה היחיד שתהייה בסגר אפס
Replying to @netanyahu
אם נשאר בחיים אחרי כל מכות המצריים שנחתו כאן בעזרתך האדיבה
Replying to @netanyahu
אז מתי מספחים?
Replying to @netanyahu
אתה לא ראש הממשלה שלי
1
Replying to @netanyahu
זה בהחלט עידן חדש... אתה במעשיהו... בכוך.... ברזלים.... פירה... מלפפונים רקובים... קוטג׳ 5%... כייף חיים!!!!
Replying to @netanyahu
סגר עסקים בקריסה אנשים בלחץ מה מעניין אותם השטויות שלך תעוף מהחיים שלנו כבר מושחת .
Replying to @netanyahu
מה הטעם בכלכלה תמורת כלכלה . ושלום תמורת שלום. כהמדינה שאתה מנהיג בכישלון , גוססת וחדורת שנאה ופילוג. ( שאתה יצרת ומעודד . תשעה שלום בית. לפניי שאתה מתחנף לשכנים.
Replying to @netanyahu
שאתה מדבר על השקעות זה כמו בגז או השקעות אמיתיות?