אזרחי ישראל, אני נרגש לבשר לכם שהערב נגיע להסכם שלום נוסף עם מדינה ערבית נוספת, עם בחריין. זה מצטרף להסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות.

Sep 12, 2020 · 4:48 PM UTC

518
370
64
2,671
0
זה מצטרף להסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות. זה לקח לנו 26 שנים להגיע מהסכם השלום השני עם מדינה ערבית להסכם השלום השלישי, וזה לקח לנו לא 26 שנים אלא 29 יום להגיע להסכם השלום בין המדינה הערבית השלישית למדינה הערבית הרביעית ויהיו עוד.
9
44
5
301
זה עידן חדש של שלום. שלום תמורת שלום. כלכלה תמורת כלכלה. אנחנו השקענו בשלום במשך שנים ארוכות ועכשיו השלום ישקיע בנו, יביא להשקעות גדולות מאוד לכלכלת ישראל וזה חשוב מאוד.
38
78
6
768
כל ההסכמים הללו נעשים ע"י עבודה מאומצת מאחורי הקלעים במשך שנים אבל הם הגיעו לכלל מימוש ע"י העזרה החשובה של ידידנו נשיא ארה"ב, הנשיא טראמפ, ואני מבקש להודות לו ולצוותו על העזרה החשובה הזאת. עידן חדש - שלום תמורת שלום
45
80
5
830
Replying to @netanyahu
היי,למה אתה סוגר אותי בחג? אני מעיר ירוקה למה? ואם המצב כל כך גרוע ולמה מיום שישי הבא? גם הבריאות שלנו זה עניין פוליטי?
Replying to @netanyahu
In Jesus Name Amen
Replying to @netanyahu
למצרים מכרת #צוללות לאמירויות מכרת #מטוסים מה מכרת לבחריין? את #גולני_גבעתי_והצנחנים_? 😠😠😠#לך_לך_ואל_תחזור
Replying to @netanyahu
בנתיים בלוקהיד-מרטין:
GIF
Replying to @netanyahu
נתרגש יותר אם תתפטר. שלום בית קודם לכל שלום אחר. נאשם בשוחד מרמה והפרת אמונים.
Replying to @netanyahu
ביבי הגזמת עם המייקאפ... תן לראות כמה קמטים צברת רק השבת
Replying to @netanyahu
יש לנו כמה בעיות יותר קשות כרגע. לך תטפל בעוד כמה הסכמים, ועדיף שתעשה את זה לא מכיסא ראש הממשלה. אתה יודע מה ירגש אותנו? אם תיקח אחריות כמו מנהיג אמיתי, ותתפטר
Replying to @netanyahu
Deux Étrons s’aiment, c’est nauséabond.