אזרחי ישראל, אני נרגש לבשר לכם שהערב נגיע להסכם שלום נוסף עם מדינה ערבית נוספת, עם בחריין. זה מצטרף להסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות.

Sep 12, 2020 · 4:48 PM UTC

518
370
64
2,671
0
זה מצטרף להסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות. זה לקח לנו 26 שנים להגיע מהסכם השלום השני עם מדינה ערבית להסכם השלום השלישי, וזה לקח לנו לא 26 שנים אלא 29 יום להגיע להסכם השלום בין המדינה הערבית השלישית למדינה הערבית הרביעית ויהיו עוד.
9
44
5
301
זה עידן חדש של שלום. שלום תמורת שלום. כלכלה תמורת כלכלה. אנחנו השקענו בשלום במשך שנים ארוכות ועכשיו השלום ישקיע בנו, יביא להשקעות גדולות מאוד לכלכלת ישראל וזה חשוב מאוד.
38
78
6
768
כל ההסכמים הללו נעשים ע"י עבודה מאומצת מאחורי הקלעים במשך שנים אבל הם הגיעו לכלל מימוש ע"י העזרה החשובה של ידידנו נשיא ארה"ב, הנשיא טראמפ, ואני מבקש להודות לו ולצוותו על העזרה החשובה הזאת. עידן חדש - שלום תמורת שלום
45
80
5
830
Replying to @netanyahu
מושחת . הביתה
1
Replying to @netanyahu
מלך ישראל אוהבים אותך בהצלחה
3
Replying to @netanyahu
אלה לא הסכמי שלום עם מדינות אויב.אלה הסכמים חשובים של נורמליזציה בין המדינות ותו לא. ההסכם החשוב הוא עם הפלשתינאים ממנו אתה מתחמק.ואולי בעתיד תפציע שעת כושר להסכמים עם לבנון ועם סוריה ואז כמובן רמת הגולן תחזור לשליטה סורית.גם אתה וויתרת על רוב שטחה בעבר .
1
Replying to @netanyahu
100 הרוגים מקורונה השבוע! אתה אחראי!
1
Replying to @netanyahu
אדוני , מחכים לראות את החוויה הנפלאה בפתיחת הר הבית לכלל המוסלמים בזכות הנורמליזציה עם האמירויות וכעת גם עם מלך בחריין חמד בן עיסא אל-חליפה , ״הבונוסים״בין הצדדים בהסכמים עד כה הם מאחורי הקלעים ..ואט אט נחשפים.. וזה כולל השגת הזכויות הלגיטימיות של העם הפלסטיני. ושלום בתוכנו
1
Replying to @netanyahu
מאז ההצבעה ההיסטורית של מיקרונזיה באו״ם לטובת ישראל בסוגיית המדינה הפלסטינית, לא היה הישג כזה כביר למדיניות החוץ שלך.
4
Replying to @netanyahu
2. בימים האחרונים עלה רעיון בין המקורבים לו שיגיע לעסקת טעון מול מנדלבליט. 3. פרישה תמורת מחיקת האישומים. 4. מנדלבליט לעת עתה מסרב. 5. בשני הצדדים מחפשים פתרון לפרישה. 6. ביבי רוצה לפרוש במעמד של זה שהביא למזרח תיכון חדש - ישראל בשלום עם מרוקו, בחריין, ערב הסעודית ומרוקו.>>
1
Replying to @netanyahu
מאחל לכולנו שבשנה הקרובה תעשה שלום גם עם מדינת ישראל. יודע מה? בוא נתפשר רק על נורמליזציה, כמו במקרה של האמירויות ובחריין.
4
Replying to @netanyahu
שקרן. שלום עושים עם מי שהיתה במצב מלחמה. בעניין אחר הוד מעלתו, מה כתוב בהסכם ומתי תביא אותו לאישור בממשלה ובכנסת?
3
Replying to @netanyahu
העם דורש פרס נובל לשלום באופן מיידי! שיוענק לראש הממשלה הכי טוב שהיה למדינת ישראל ולנשיא ארה״ב הכי מוכשר שהיה פה בתחום המדיני...
2