אזרחי ישראל, אני נרגש לבשר לכם שהערב נגיע להסכם שלום נוסף עם מדינה ערבית נוספת, עם בחריין. זה מצטרף להסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות.

Sep 12, 2020 · 4:48 PM UTC

518
370
64
2,671
0
זה מצטרף להסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות. זה לקח לנו 26 שנים להגיע מהסכם השלום השני עם מדינה ערבית להסכם השלום השלישי, וזה לקח לנו לא 26 שנים אלא 29 יום להגיע להסכם השלום בין המדינה הערבית השלישית למדינה הערבית הרביעית ויהיו עוד.
9
44
5
301
זה עידן חדש של שלום. שלום תמורת שלום. כלכלה תמורת כלכלה. אנחנו השקענו בשלום במשך שנים ארוכות ועכשיו השלום ישקיע בנו, יביא להשקעות גדולות מאוד לכלכלת ישראל וזה חשוב מאוד.
38
78
6
768
כל ההסכמים הללו נעשים ע"י עבודה מאומצת מאחורי הקלעים במשך שנים אבל הם הגיעו לכלל מימוש ע"י העזרה החשובה של ידידנו נשיא ארה"ב, הנשיא טראמפ, ואני מבקש להודות לו ולצוותו על העזרה החשובה הזאת. עידן חדש - שלום תמורת שלום
45
80
5
830
Replying to @netanyahu
יותר ממיליון משפחות "הצטרפו" לשירותי רווחה עירוניים. יותר- ניתלים הארגוני עזרה! כמעט 5 אלפים נדבקים ביממה, יותר מאלף מתים, עסקים קטנים קורסים ונסגרים. ליצמן! התפטר! וזה? בראש מעיינך? מה לגבי קצבה בגובה משכורת מינימום לנכים וקשישים?
Replying to @netanyahu
באותיות קידוש לבנה: כולל השגת הזכויות הלגיטימיות של העם הפלסטיני. שמאל חזק!
5
2
24
Replying to @netanyahu
הוא נרגש 🤢
נונ פאן פאקט: מספר הנפטרים מקורונה עבר היום את מספר הקורבנות של האינטיפאדה השניה. @yaronavraham @NadavEyalDesk @arad_nir @BenCaspit @
Replying to @netanyahu
קח את השלום שלך ושחרר אותנו באמא
2
Replying to @netanyahu
אחלה שר חוץ. ראש ממשלה כושל
Replying to @netanyahu
איחוי ממשלה שוויונית פריטטית , ״אני לא דיברתי לא יפה על גנץ״ ״ממשלת אחדות היא חשובה לאיחוי הקרעים בחברה״ ״קצת נחת רציתם אחדות הבאתי אחדות״ בפועל לא משתף , חותם על הסכמים לבד מדיר את כולם בעיקר את שר החוץ הסכם במעמד שרי החוץ ואתה רוצה את הכל לבד כי רק אתה . זו לא אחדות זו חזירות .
1
4
Replying to @netanyahu
ראש ממשלת ישראל, אנו נרגשים לבשר לך שלמרות שיצאת לנו מכל החורים נתנגד לכל עסקת טיעון ונמצה איתך את הדין גם בתיק 3000. יחד איתך יכנסו לכלא גם הפרקליט הראשי שהכריז כי אינך חשוד בתיק והיועמ"ש החוסם בגופו את חקירתך בפרשת השוחד והפגיעה בבטחון המדינה.
Replying to @netanyahu
אתה נרגש גם לבשר לנו על הסגר? החורבן הכלכלי? ההסתה? המטוס הפרטי? מושחת לך הביתה!!
1