אזרחי ישראל, אני נרגש לבשר לכם שהערב נגיע להסכם שלום נוסף עם מדינה ערבית נוספת, עם בחריין. זה מצטרף להסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות.

Sep 12, 2020 · 4:48 PM UTC

518
370
64
2,671
0
זה מצטרף להסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות. זה לקח לנו 26 שנים להגיע מהסכם השלום השני עם מדינה ערבית להסכם השלום השלישי, וזה לקח לנו לא 26 שנים אלא 29 יום להגיע להסכם השלום בין המדינה הערבית השלישית למדינה הערבית הרביעית ויהיו עוד.
9
44
5
301
זה עידן חדש של שלום. שלום תמורת שלום. כלכלה תמורת כלכלה. אנחנו השקענו בשלום במשך שנים ארוכות ועכשיו השלום ישקיע בנו, יביא להשקעות גדולות מאוד לכלכלת ישראל וזה חשוב מאוד.
38
78
6
768
כל ההסכמים הללו נעשים ע"י עבודה מאומצת מאחורי הקלעים במשך שנים אבל הם הגיעו לכלל מימוש ע"י העזרה החשובה של ידידנו נשיא ארה"ב, הנשיא טראמפ, ואני מבקש להודות לו ולצוותו על העזרה החשובה הזאת. עידן חדש - שלום תמורת שלום
45
80
5
830
Replying to @netanyahu
אנחנו מאמינים לך אבא, אבל מתי נוכל לקרוא את ההסכמים האלה בשביל שנדע שזה באמת "שלום תמורת שלום"?
1
4
Replying to @netanyahu
אבא'לה, תהיה נרגש לספר לנו כשתשמע שלמדינת ישראל יש מנהיג רציני, נקי כפיים, ושיודע להתמודד עם אתגרים - ולא שפן שלוקח את אשתו והילדים במטוס פרטי לויקיישן בארה"ב על חשבון הכסף של האזרחים כשהמדינה מתפוררת (באשמתו!)
1
Replying to @netanyahu
אנחנו נרגשים לספר שגם השבוע -עשרות אלפים יוצאו לרחוב וקוראים לך - לך! 300 גשרים וצמתים + בלפור + קיסריה. שבוע אחרי שבוע - וזה לא יגמר עד שלא תהיה ראש ממשלה יותר. נכשלת בקורונה - נכשלת בכלכלה - אין תקציב! די כבר - לך! תשחרר אותנו! נמאס להתבייש בראש הממשלה שלנו - שנאשם בפלילים
1
Replying to @netanyahu
בהצלחה. יום היסטורי. 'שלום תמורת שלום' נגמר עידן אוסלו המחורבן של 'שטחים תמורת שלום'. ובסוף גם הפלשתינים ייצטרפו. לא תיוותר להם בררה אחרי שנשארו לבדם כי היו מטומטמים ועקשנים. אתה עושה היום מהלך שישביח את ישראל עוד ועוד. תודה ובהצלחה.
Replying to @netanyahu
You are a great sir היום הולך להיות יום היסטורי בישראל. תפקידנו להיות בשלום עם כולם
1
Replying to @netanyahu
תמצא כמה איים באוקיאנוס השקט וסע לשם לעשות ״שלום״ בחריין היא סיכון איסטרטגי למדינה ! על איזה ״שלום״׳ היא תחתום ?
Replying to @netanyahu
שלום תמורת שלום? איפה הכוכביות הנוגעות להקפאה/להתיישבות? news.walla.co.il/item/338644…
Replying to @netanyahu
@netanyahu בנאומו היום התחיל להאשים את הישראלים בכשלונו בניהול המגפה, ובמפולת הכלכלית. כרגיל נתניהו בורח מאחריות. הוא לא כשיר למלא תפקיד רהמ. נתניהו לנבצרות!!!
Replying to @netanyahu
אחרי שממשלת האמירויות הודיעה שכוונתה למנוע את הסיפוח, ממשלת בחריין מצהירה שכוונתה כינון שלום במזרח התיכון על פי יוזמת השלום הערבית. או לפי המונחים של הנאשם - "שלום תמורת שטחים" קלאסי. אין דבר כזה "שלום תמורת שלום". אל תאמינו לנאשם בפלילים, שאין לו מנדט מוסרי וציבורי לנהל מדינה.