אזרחי ישראל, אני נרגש לבשר לכם שהערב נגיע להסכם שלום נוסף עם מדינה ערבית נוספת, עם בחריין. זה מצטרף להסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות.

Sep 12, 2020 · 4:48 PM UTC

518
370
64
2,671
0
זה מצטרף להסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות. זה לקח לנו 26 שנים להגיע מהסכם השלום השני עם מדינה ערבית להסכם השלום השלישי, וזה לקח לנו לא 26 שנים אלא 29 יום להגיע להסכם השלום בין המדינה הערבית השלישית למדינה הערבית הרביעית ויהיו עוד.
9
44
5
301
זה עידן חדש של שלום. שלום תמורת שלום. כלכלה תמורת כלכלה. אנחנו השקענו בשלום במשך שנים ארוכות ועכשיו השלום ישקיע בנו, יביא להשקעות גדולות מאוד לכלכלת ישראל וזה חשוב מאוד.
38
78
6
768
כל ההסכמים הללו נעשים ע"י עבודה מאומצת מאחורי הקלעים במשך שנים אבל הם הגיעו לכלל מימוש ע"י העזרה החשובה של ידידנו נשיא ארה"ב, הנשיא טראמפ, ואני מבקש להודות לו ולצוותו על העזרה החשובה הזאת. עידן חדש - שלום תמורת שלום
45
80
5
830
Replying to @netanyahu
Sh'koiach, Bibi!
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה הגאון
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר
Replying to @netanyahu
למה ההסכם לא הובא לאישור הכנסת?
Replying to @netanyahu
לא מעניין. לא חשוב.
Replying to @netanyahu
שתי מדינות שמספר התושבים לא מגיע למספר התושבים בחיפה בלילה .מדבר כאילו שתי מעצמות .
Replying to @netanyahu
הסכם שלום או נורמליזציה ? יש הבדל משמעותי . צריך לדרוש הסכם שלום .לא פחות מכך .אחרת על תטוס .
Replying to @netanyahu
יש מיליון מובטלים, התחלואה הכי גבוהה בעולם וכל זה כתוצאה מניהול כושל של הנאשם בפלילים מבלפור. הביטו עליו, הוא מנותק לחלוטין ממצב העם והמדינה, האיש חי בעולם משלו לטובת האינטרס האישי שלו שהוא להמשיך לשלוט במוסדות השילטון כדי שהוא יברח מספסל הנאשמים. האיש מוכר לוקשים לבוחרים שלו.
Replying to @netanyahu
מתי תהיה נרגש לספר לנו שהמגיפה מוגרה מישראל ושמספר המובטלים חזר להיות נורמאלי?