דבר אחד אהוב תעשה למען העם שלך . סע תעשה שלום בגאון , תחזור לארץ ותחתום על עסקת טיעון . רד מהבמה עם טיפת כבוד . וצא לעם הזה מחייו . יודע מה ליותר מחצי ממנו , כי לחצי השני אין את הכח להודות שדי לכלכת הכל , הם אותם ישראל הענייה המובטלת מהפרפרייה שבתי החולים שלהם קורסים.. בשבילם לך!