אדוני ראש הממשלה, העובדה שעיתונאים מבקשים לנהל אותך תוך הטלת סנקציות ואתה מתקפל מולם מבאסת לאללה.
טוס במטוס פרטי, כיאה למנהיג במעמדך. יהיה לזה רייטניג אם לא גדול יותר. הרי גם אם תטוס בירכתי המטוס, תמיד יבקרו אותך.
די להתקפל מול התקשורת!
אדוני ראש הממשלה, העובדה שעיתונאים מבקשים לנהל אותך תוך הטלת סנקציות ואתה מתקפל מולם מבאסת לאללה.
טוס במטוס פרטי, כיאה למנהיג במעמדך. שכור צלם שיתעד, שיעלה ברשתות החברתיות יהיה לזה רייטניג אם לא גדול יותר. הרי גם אם תטוס בירכתי המטוס, תמיד יבקרו אותך.
די להתקפל מול התקשורת!