לוקח רגע מהדיונים בקבינט הקורונה כדי לעדכן אתכם אישית על ההחלטות שלפנינו:

Sep 10, 2020 · 5:14 PM UTC

408
162
18
1,297
0
Replying to @netanyahu
Si William a aimé Israël n’est pas loin.
Replying to @netanyahu
You are the prime minister!!.. and your just assuming your gonna solve this matter! Wake up man.. we need to eat
Replying to @netanyahu
חתיכת בן זונה אתה והממשלה המנותקת שלך !!!!!!! צריך פה אנרכיה ולהפיל את השלטון בכח !!! והלוואי ואף אחד לא יציית לסגר המסתמן !!! 😡😡😡😡😡
2
Replying to @netanyahu
הפתרון היחיד שלכם זה סגר !!!! היינו באחד כזה ומאז לא עשיתם כלום חוץ להביא ביד ולגמור על המדינה ועלינו ! ואיזה קטע הנה שוב סגר !!!! 😡😡😡😡😡 ומה אחריי הסגר ???!! איזה עסק יכול להתקיים במדינה כזו שכל כמה חודשים סגר ! איך אפשר לחיות במדינה כזו !!!!! תתפטרו כבר בני זונות !
1
Replying to @netanyahu
עלינו רוצה להטיל סגר אבל לטוס במטוס פרטי עם כל המשפחה לחתימת הסכם זה וואלה בסדר !! הלוואי אמן נתפלל חזק והטיסה הזו תתרסק ונפטר ממך ומכל המשפחה המזורגגת שלך !!!!!!!
Replying to @netanyahu
אני מהאחרונים שניתן לחשוד בהם באהדה לפועלו של נתניהו. אבל כשמגיעה מילה טובה אז אפשר וצריך להחמיא: האבטיחים בקיץ הזה היו מעולים.
Replying to @netanyahu
שוב פעם תנועות יד של שיפוע מעריכי?
Replying to @netanyahu
תקנים. זה כל הסיפור. ביה"ח לא קורסים. קברניטי המערכת אומרים שהם רחוקים מהקו האדום מבחינת מיטות ומכשור וכי הבעיה היא מחסור בצוותים שקורסים. זה שקר. אין מחסור של כ"א. יש מחסור בתקנים. המדינה לא מוכנה לתקצב כ"א למרות שיש עודף היצע של רופאים. חלקם מתפרנס מהזרקת בוטוקס. #לא_לסגר
Replying to @netanyahu
לקחת רגע לדבר עם פורוש שחרג מההנחיות של הממשלה? בחברה מתוקנת היה לפחות מקבל נזיפה
Replying to @netanyahu
ה0מול מסיט מלאי חרא . עשה את הטוב ביותר מלך מחזקים אותך