לוקח רגע מהדיונים בקבינט הקורונה כדי לעדכן אתכם אישית על ההחלטות שלפנינו:

Sep 10, 2020 · 5:14 PM UTC

408
162
18
1,297
0
Replying to @netanyahu
תעדכן אותנו על זה, כשלון.
1
Replying to @netanyahu
כן לשלום ואהבה בקרב עמי העולם, לא למלחמה, דברי שטנה וטרור, ולעבוד למען השלום במזרח התיכון. חידוש המשא ומתן כדי להגיע לפיתרון הוגן המכבד את החוק הבינלאומי נותר בראש סדר העדיפויות.
نعم للسلام والمحبة بين شعوب العالم ، لا للحرب وخطاب الكراهية والارهاب ، والعمل من أجل السلام في الشرق الأوسط. تبقى الأولوية لاستئناف المفاوضات للوصول إلى حل عادل يحترم القانون الدولي. nitter.vloup.ch/rawaf7alsain/sta…
Replying to @netanyahu
מתי מתחדש המשפט?
2
Replying to @netanyahu
לא ברור אדוני ראש הממשלה למה אתה צריך לטוס במטוס פרטי לחתימת שלום הזאת... נו נגיד בגלל הקורונה. ולמה ילדים שלך צריכים לטוס איתך? יש להם תפקידים בממשלה? כמה תעלה טיסה הזאת במטוס פרטי? זה מהכסף שלך?
1
Replying to @netanyahu
במצב הנוכחי רק סגר צריך להיות
1
Replying to @netanyahu
וואוו תודה! תודה שפינית לנו זמן והתעסקת בקורונה! יאללה נו סגור את המדינה, חצי מליון איש באים להתארח מחוץ לביתך
1
Replying to @netanyahu
מלך אתה! אוהבים אותך!
1
4
Replying to @netanyahu
אני סומכת עליך מאוד ראש הממשלה צריך לצאת לסגר. לפחות בתקופת החגים.
1
Replying to @netanyahu
תתפטר! לא מעניין אותנו הסיפורים שלך! תציל את המדינה ותתפטר!
1
Replying to @netanyahu
כשלון מוחלט.
1