לוקח רגע מהדיונים בקבינט הקורונה כדי לעדכן אתכם אישית על ההחלטות שלפנינו:

Sep 10, 2020 · 5:14 PM UTC

408
162
18
1,297
0
Replying to @netanyahu
אבא, יש נטפליקס במטוס של אודי אנג׳ל?
1
Replying to @netanyahu
הוא קוסם, הוא קוסם הוא קוסם !!! אין הוא מצליח גם לטפל בקורונה, גם להביא שלום תמורת שלום עם נסיכויות המפרץ ועם שאר מדינות ערב המתונות וגם להתכונן לפתיחת המשפט... או שהוא מתכונן לפתיחת המשפט בכל החזיתות ובמסגרת זו הוא מפעיל עלינו את כל הקסמים שלו ???? ולמעשה, הכל מכוון למשפט ???
Replying to @netanyahu
בניומין אתה כישלון! ולא תעזור התאטרליות עם הידים..
3
Replying to @netanyahu
מדןד בנייך אמורים לטוס איתך לארהב ,על חשבוננו ,נצלן שכמותך.
Replying to @netanyahu
You are mother fucker
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה מה שהחלאות עושות לך זה יום כיפור כעת התלבשו על המטוס הפרטי בוהתכוונת לנסוע לאמריקה לחתום על שלום עם דובאי בזבוז כספים מטוס פרטי אין גבול לרוע המפלצתי של החלאות הרבות שיש פה תצפצף עליהם אחת החלאות של בלפור יורד עלי מציק לי מקלל אותי שאני בצד הימני של המפה
1
Replying to @netanyahu
מפתיע ממש בהתחשב בזה שרבתם בממשלה כמו ילדים ולא נלחתם בקורונה. האסון הזה רשום על שמך ועל שם האגו שלך.
1